رندر آیفون 17 اسلیم

این شما و این اولین عکس رندر آیفون 17 اسلیم!

به‌تازگی رندر جدیدی از آیفون 17 اسلیم – iPhone 17 Slim منتشر شده که طراحی باریک و استثنایی آن را به تصویر می‌کشد. این رندر با مشخصات افشاشده از آن هم‌خوانی کامل دارد.

بسیاری صاحب‌نظران معتقدند اپل سال آینده در کنار مدل‌های معمولی آیفون 17 خود از نسخه «اسلیم» یا «ایر» از پرچمدار خود نیز رونمایی خواهد کرد که همان‌طور که از نامش پیداست، ضخامت بسیار کمی داشته و فوق‌العاده سبک خواهد بود.‌ به‌تازگی تصویر رندر جذابی از آیفون 17 اسلیم منتشر شده که ظاهر آن را با توجه به مشخصات فنی لو رفته از آن به تصویر می‌کشد.

رندر آیفون 17 اسلیم خبر از یک طراحی باورنکردنی برای نسل بعدی پرچمداران اپل دارد

جف پو، تحلیل‌گر سرشناس حوزه دستگاه‌های اپل یکی از نخستین افرادی است که در خصوص iPhone 17 Slim و مشخصات آن اظهار نظر کرد. به عقیده او اپل در نسل بعدی آیفون 17 اسلیم را جایگزین مدل پلاس کرده و از یک نمایشگر 6.6 اینچی در آن بهره خواهد برد. او همچین اعتقاد دارد که iPhone 17 Slim از تراشه A19 بهره خواهد برد که با استفاده از همان فناوری ساخت سه نانومتری که در A18 Pro استفاده شده ساخته خواهد شد.

گوشی iPhone 17 Slim

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود آیفون 17 اسلیم که به عقیده برخی کارشناسان مهم‌ترین گوشی اپل در سال های اخیر خواهد بود، همچنین 8 گیگ حافظه رم داشته باشد. بعلاوه، این تحلیلگر همچنین معتقد است که به‌منظور باریک‌تر کردن و کاهش وزن مدل اسلیم، اپل این گوشی پریمیوم خود را نه از تیتانیوم، بلکه از آلومینیوم تولید خواهد کرد. در این میان البته توجه به مسائل مربوط به خم شدن گوشی تحت بارگذاری‌های عادی که تا کنون بارها برای اپل رخ داده حائز اهمیت فراوانی است.

همان‌طور که در تصاویر رندر آیفون 17 اسلیم پیداست، این گوشی از تنها یک دوربین در قسمت پشت بهره خواهد برد؛ هرچند که انتظار می‌رود در قسمت جلو شاهد تعبیه یک دوربین 24 مگاپیکسلی سلفی در کنار حسگر تشخیص چهره Face ID باشیم. جف پو همچنین به تغییرات گسترده‌تر طراحی در این گوشی پرچمدار نسبت به دیگر مدل‌های سری iPhone 17 و مدل‌های پیشین نیز اشاره کرده است.

رندر آیفون 17 اسلیم

باید توجه کنید که هرچند جف پو یکی از سرشناس‌ترین افشاگران و تحلیلگران حوزه اپل است، اما موثق‌ترین آن‌ها به شمار نمی‌رود. بنابراین هنوز نمی‌توان در خصوص iPhone 17 Slim و مشخصات احتمالی آن اظهار نظر کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
نام پرچمدار باریک سال ۲۰۲۵ اپل آیفون ۱۷ ایر خواهد بود نه اسلیم آیفون ۱۷ ایر با این صفحه نمایش های جدید به باریک ترین پرچمدار دنیا تبدیل می‌شود گلکسی S25 اولترا از آیفون 17 اسلیم هم باریک تر و سبک تر خواهد بود اپل سال ۲۰۲۶ به جز آیفون تاشو آیپد تاشو را هم معرفی خواهد کرد