آخرین مطالب

چینی ها آنقدر پیشرفت کرده‌اند که حالا لندرور پلتفرم چری را قرض می‌گیرد

استفاده از پلتفرم چری توسط جگوار لندرور

خودروساز لوکس بریتانیایی جگوار لندرور از این پس از پلتفرم چری استفاده می‌کند. این قدمی دیگر از سوی خودروسازان چینی برای نفود به صنعت خودرو دنیا است.

متن کامل »

این گوشی چینی، چهار سال گارانتی دارد

گوشی چینی چهار سال گارانتی

بسیاری از افراد هنوز تصور می‌کنند که گوشی های چینی کیفیت پایینی دارند. به‌همین‌خاطر سمت شیائومی، هواوی، آنر و موتورولا نمی‌روند. هرچند برای اولین‌بار در جهان شاهد عرضه یک گوشی چینی با چهار سال گارانتی هستیم.

متن کامل »

قدیمی ترین قبرستان جهان، توسط انسان ها ساخته نشده است

قدیمی ترین قبرستان جهان

دیرینه شناسان موفق شده‌اند قدیمی ترین قبرستان جهان را در آفریقای جنوبی کشف کنند. هرچند که این قبرستان توسط انسان ساخته نشده است. این اتفاق اسرار جدیدی را از گذشته زمین فاش می‌کند.

متن کامل »

با تکنولوژی انقلابی وان پلاس دیگر لازم نیست نگران شارژ باتری گوشی خود باشید!

تکنولوژی انقلابی وان پلاس

تکنولوژی جدید و انقلابی باتری وان پلاس ترکیبی باورنکردنی از شارژدهی طولانی، اندازه جمع و جور و شارژ فوق سریع را به باتری گوشی‌های آینده این کمپانی خواهد آورد.

متن کامل »

سامسونگ فقط دوربین گلکسی اس 25 اولترا را ارتقاء می‌دهد، نسخه پایه و پلاس تغییری نمی‌کنند

دوربین گلکسی اس 25 اولترا

سامسونگ نمی‌خواهد دوربین Galaxy S25 و گلکسی S25 پلاس را تغییر دهد. هرچند که دوربین گلکسی اس 25 اولترا نسبت به نسل گذشته بهبود خواهد یافت. آیا این تغییرات می‌توانند عنوان بهترین دوربین را برای پرچمدار سامسونگ به‌ارمغان بیاورند؟

متن کامل »

چرا همه می‌خواهند خودروساز شوند؛ 37 شرکت خودروسازی در ایران چه می‌کنند؟

37 شرکت خودروسازی در ایران

با وجود این‌که در اکثر کشورهای جهان تنها شمار محدودی خودروساز در حال فعالیت هستند، چرا با وجود 37 شرکت خودروسازی در ایران باز هم نیاز بازار تامین نمی‌شود و علت وجود این همه شرکت خودروسازی در داخل کشور چیست؟

متن کامل »

خودروساز چینی با معرفی نسل جدید تکنولوژی تعویض باتری، صنعت خودرو را متحول می‌کند

تکنولوژی تعویض باتری خودروساز چینی نیو

خودروساز چینی نیو از نسل جدید تکنولوژی تعویض باتری رونمایی کرد. این فناوری بالاخره عملاً به مشکل شارژ باتری خودروهای برقی خاتمه می‌دهد.

متن کامل »

معرفی سایپا اطلس S؛ مشخصات فنی، آپشن ها و کاتالوگ رسمی + عکس

سایپا اطلس S

اطلس S یکی از تیپ‌های هاچ بک جدید سایپا است که در اصل باید آن را نسخه پایه خانواده اطلس در نظر گرفت. کاتالوگ رسمی مشخصات و آپشن ها به‌همراه تصاویر این خودرو را در ادامه ببینید.

متن کامل »