پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 معرفی شد

شرکت ایسوس کوچکترین ویدئوپروژکتور جیبی و قابل حمل خود با نام ZenBeam E1 معرفی کرد. پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 با بهره مندی از رابط HDMI/MHL، و طراحی بسیار کوچک خود، سازگاری کامل با همه دستگاه ها و قابلیت جابجایی را برای همه کسانی که نیاز به نمایش تصویر در ابعاد بسیار بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری 6000mAh قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا 5 ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند!

امروزه دنیای کسب کار در زمینه پروژکتورهای قابل حمل و بسیار کوچک در حال رشد است. با توجه به تحقیقات شرکت BCN، ایسوس در سال 2015، برند برتر در زمینه فروش پروژکتور های قابل حمل (زیر 1 کیلوگرم)در ژاپن بوده و علاوه بر آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در بازارهای آمریکای شمالی بوده است. در ادامه به توضیحاتی در مورد این کالا خواهیم پرداخت:

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 T ، بسیار کوچک با طراحی زیبا

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1

طراحی با پرستیژ پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1 ، با وزن تنها 307 گرمی خود، ویدئو پروژکتوری فوق فشرده با ابعاد 110 در 83 در 29 میلیمتر است که از طراحی خاص ایسوس با نام Zen استفاده می کند. بدنی آلومینیومی آن با دوایر متحد المرکزیکه برگرفته از فلسفه Zen است، به تازگی توانست جوایز معتبر iF Design 2016 و Red Dot Design 2016 را به خود اختصاص دهد.

ZenBeam E1 با استفاده از منبع نورانی LED می تواند 150 لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به تصاویر شما درخششی خاص می بخشد، در حالی که گرمای محسوسی تولیدنمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSCرا پشتیبانی کرده و فناوری مذکور 30 درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا 50 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1

ZenBeam E1 به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (854×480) است ولی فایل های ویدئویی Full HD 1080p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه 15 اینچ تا 120 اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

تصحیح خودکار تصاویر و وضوح صدایی بی رقیب

دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف کنید زیرا ZenBeam E1 به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت برای شما آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMasterدر ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک برای شما فراهم می کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه