قسمت پنجم سریال Game Of Thrones

بررسی قسمت پنجم سریال Game Of Thrones از فصل ششم

سریال بازی تاج و تخت ( Game Of Thrones ) به اوج جذابیت خود رسیده است و بینندگان آن هر سری بی‌صبرانه منتظر انتشار قسمت جدید هستند. هم اکنون فصل ششم این سریال پرآوازه در شبکه HBO در حال پخش است، قسمت پنجم سریال Game Of Thrones از فصل ششم به‌تازگی منتشر شده است که چند ساعت پس از پخش شدن برای بینندگان اروپایی فاش شد. امشب در گجت نیوز قصد بررسی قسمت پنجم فصل ششم سریال Game Of Thrones را داریم. در ادامه با ما همراه باشید.

دیوید بنیاف و دی بی وایس خالق این سریال بی‌نظیر هستند و درباره این قسمت از سریال گفته‌هایی را داشته‌اند. این دو درخشش نمایش سریال را به اوج خود رسانده‌اند و بعد از انتشار هر قسمت بیننده را تا انتشار قسمت جدید کنجکاوتر می‌کنند، البته در این فصل جذابیت هیچ قسمتی به اندازه قسمت پنجم سریال Game Of Thrones نبوده است، عنوان قسمت پنجم این فصل The Door بود که لحظات به یادماندنی بسیاری را داشت، از احساسی‌ترین لحظه گرفته تا غیرمنتظره‌ترین اتفاق، درکل قسمت زیبایی برای همه مخاطبان بود.

یکی از اتفاق‌های جالب این قسمت استعفای جان اسنو از کستل بلک بود، او پس از چند سال خواهر خود یعنی سانسا را می‌بینید که یکی از احساسی‌ترین لحظه‌های سریال Game Of Thrones بود.

قسمت پنجم سریال Game Of Thrones

بیانف و وایس قسمت‌های خوبی را در فصل ششم برای مخاطبان به ارمغان آورده‌اند، اما قسمت پنجم یعنی The Door عالی‌ترین این فصل بوده، پس از رخدادهای بسیار درنهایت سانسا با لیتل‌فینگر ملاقات می‌کند، که البته این قسمت از داستان به بهترین شکل ممکن نوشته شده است. او می‌گوید لیتل‌ فینگر جان او را از دست هیولایی نجات داده که خانواده او را کشته است. آن‌طور که پیدا است سانسا به‌صورت کامل به لیتل‌ فینگر اعتماد دارد، تا زمانی که برایندن تالی با نام مستعار بلک فیش ارتش را به دست می‌گیرد و به بازپس گرفتن ریوران می‌رود.

پس از آن لیتل‌ فینگر مانند واریس اسلازیر غیرقابل اعتماد می‌شود، اربابان وستروس از تهدیدهای واقعی بخش شمال دیوار چشم‌پوشی می‌کنند، اما ظاهرا بران از نزدیک بودن خطر مطلع هستند. در حالی که این شخصیت با کلاغ سه چشم آموزش می‌بیند، اما ممکن است که به اندازه کافی برای حفظ جهان قدرت نداشته باشد. البته اتفاق‌های زیادی در این قسمت از Game Of Thrones پیش آمد که بیشتر آن‌ها گفتنی نیستند، بلکه نیاز به تماشا کردن و لذت بردن از ثانیه‌های این سریال دارد، البته به دیگر رخدادهای این قسمت می‌توان به حضور زامبی‌ها در جنگل اشاره کرد که یک تهدید جدی به شمار می‌آیند.

قسمت پنجم سریال Game Of Thrones

همه و همه شخصیت‌ها در قسمت پنجم سریال Game Of Thrones از فصل ششم درخشان بودند در کنار همه اتفاق‌ها، این قسمت یکی از کامل‌ترین سری این فصل به شمار می‌آید. تمامی عناصر عملکرد خوبی را داشتند و صحنه کمدی تورموند و برین واقعا عالی بود. در کنار همه این‌ها سانسا و لیتل فینگر یک صحنه دراماتیک و موثری را در داستان فیلم به جا گذاشتند. آنچه تاکنون در سریال تاج و تخت دیده‌ایم کاملا دیدنی و جذاب است، حال باید منتظر رخدادهای دیگر در قسمت‌های آینده این سریال باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فیلم خیلی زیبایی هست در سبک خودش یک شاهکاره