گوشی جدید نوکیا D1C

انتشار مجدد تصاویر گوشی جدید نوکیا D1C مجهز به اندروید 7 نوقا

طی روزهای اخیر شرکت نوکیا با شکایت از اپل در 11 کشور مختلف خبرساز شد و این در حالی‌ست که به نظر می‌رسد فنلاندی‌ها با سیلی از حواشی بار دیگر قصد دارند به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردند. در چند وقت اخیر بارها و بارها شاهد درز شایعات مختلف در رابطه با گوشی‌های جدید نوکیا که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 از آن‌ها رونمایی شود، بوده‌ایم و در ادامه همین روند نیز ساعاتی پیش تصاویری از پنل جلوی گوشی جدید نوکیا D1C که قرار است با بهره‌گیری پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا راهی بازار شود، منتشر شد.

همان‌طور که در جریان هستید، نوکیا پس از واگذاری بخش کسب و کار موبایلی خود به مایکروسافت در سال 2014 متعهد شد که تا پایان سال 2016 گوشی هوشمند جدیدی را با برند اصلی خود به بازار عرضه نکند. از این رو اکنون که به پایان سال 2016 نزدیک می‌شویم، درز شایعات پیرامون محصولات جدید نوکیا نیز روز به روز در حال افزایش است.

گوشی جدید نوکیا D1C در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد

ناگفته نماند که گوشی جدید نوکیا D1C یک میان رده بوده و در کنار گوشی پرچمدار جدید فنلاندی‌ها قرار است در کارخانجات شرکت HMD تولید شود. هر دو گوشی مذکور به طور پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا بهره می‌برند و در قاب پشتی میزان دوربینی ساخت شرکت کارل زایس (Carl Zeiss) هستند. به توجه به اسناد از پیش درز کرده می‌دانیم که گل سرسبد جدید نوکیا به چیپست اسنپدراگون 835، 6 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی جدید نوکیا D1C

در سوی دیگر ‌میان رده‌ی جدید نوکیا دارای مشخصات سخت افزاری از قبیل نمایشگر 5.5 اینچی احتمالا با وضوح تصویر فول اچ دی و پنل امولد، یکی از تراشه‌های بالا رده سری 600 (احتمالا اسنپدراگون 625)، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه رم است.

البته منبع خبر معتقد است که این دیوایس احتمالا در دو نسخه تولید می‌شود که مدل شاخص آن به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است. لازم به ذکر است که نمایشگاه MWC 2017 هفته آینده (16 دی‌ماه) آغاز به کار خواهد کرد، از این رو علاقه‌مندان به برند نوکیا تنها کافیست چند دیگر روز برای دیدن گوشی‌های جدید این شرکت صبر پیشه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*