گوگل می‌خواهد اندروید را به امنترین پلتفرم موبایلی جهان تبدیل کند

در صفحه جدید امنیتی مخصوص توسعه دهندگان اندروید، یک توضیح چند خطی به چشم می‌خورد که می‌تواند جالب توجه باشد. پاراگراف زیر نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد اندروید را به امنترین پلتفرم موبایلی جهان تبدیل کند:

هدف ما این است که اندروید را به امنترین پلتفرم موبایلی جهان تبدیل کنیم. به همین دلیل ما همواره در تکنولوژی هایی که امنیت پلتفرم، اپلیکیشن های آن و اکوسیستم جهانی اندروید را تقویت می‌کنند، سرمایه گذاری می‌کنیم.

گوگل به طور بسیار شفافی به دنبال امنیت اندروید است و به خصوص اگر رسانه‌ها را در طول سال گذشته دنبال کرده باشید، این امر بیشتر به چشم می‌خورد. جالب است بدانید چه چیزهایی از طریق تلفنتان حریم خصوصی و منابع مالیتان را تحدید می‌کند. به همان اندازه مهم و جالب است بدانید که چه چیزهایی می‌تواند ما را در برابر چنین خطراتی ایمن تر کند. جایی که بیشتر به چشم می‌خورد گوگل در حال کار بر روی امنیت پلتفرم موبایلی خود است، بالابردن امنیت اپلیکیشن هاییست که مردم علاقه‌مند به استفاده از آن‌ها هستند. صفحه جدید امنیتی گوگل برای توسعه دهندگان، نمونه بارزی از سوی این شرکت آمریکایی است.

با هدف تشکیل امنترین پلتفرم موبایلی جهان ،‌ شاهد عرضه اپلیکیشن های بهتری در آینده خواهیم بود

این پورتال مخصوص توسعه دهندگان تمام چیزهایی که نیاز به دانستن آن است و همچنین چگونگی انجام کارهایی که باعث می‌شود این گروه‌ها اپلیکیشن هایی امنتری تولید کنند را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. البته گوگل همیشه این اطلاعات را در سایت Android Developers قرار می‌داد، اما این صفحه جدید به طور مشخصی نشان می‌دهد که چگونه باید یک اپلیکیشن ایمن بنویسید. منابعی که در دسترس هستند، راه خوبی برای هر کسی داخل این تجارت است که قصد دارد چگونگی و دلیل امنیت موبایل را بداند و سپس نمونه هایی از چگونگی بهترین محیط امن مخصوص کاربران را در اختیار آن‌ها قرار دهد. این بدان معناست که اپلیکیشن ها بهتر و ساخت آنها نیز در یک حرکت بزرگ، برای توسعه دهندگان با هدف تشکیل امنترین پلتفرم موبایلی جهان آسان‌تر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*