دانلود نسخه جدید اینستاگرام

دانلود نسخه جدید اینستاگرام با قابلیت ساخت آلبوم

روز گذشته طی یک خبر بسیار جنجالی به اضافه شدن امکان ساخت آلبوم در اینستاگرام اشاره و جزییات دقیق و نحوه استفاده از آن را اعلام کردیم. اگرچه در این خبر زمان عرضه نهایی به روزرسانی به چند هفته آینده موکول شده بود، اما به طور کاملا ناگهانی اکنون شاهد انتشار این آپدیت هستیم. اگر جزو کاربران پرکار این شبکه اجتماعی بوده و معمولا عکس‌های زیادی را در آن بارگذاری می‌کنید، از دانلود نسخه جدید اینستاگرام از طریق لینک موجود در انتهای مطلب مطمئن شوید.

با دانلود نسخه جدید اینستاگرام از ارسال پراکنده تصاویر و ویدیوها بی‌نیاز می‌شوید

دیگر نیازی نیست تا وقتی با دوستان خود به بیرون رفته و یا در یک رویداد خاص شرکت می‌کنید، عکس‌های ثبت شده را به صورت جداگانه از یکدیگر ارسال کنید. با این کار نه تنها تصاویر با وقفه و به صورت پراکنده منتشر می‌شوند، بلکه بعد از مدت زمانی حساب کاربری خود را مملو از تعداد زیادی عکس به صورت در هم ریخته می‌بینید. قابلیت ساخت آلبوم در اینستاگرام به کاربران اجازه می‌‎دهد تا سقف ده عکس و حتی ویدیو را در قالب یک آلبوم درآورده و سپس به صورت یک پست تکی ارسال کنند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بعد از دانلود نسخه جدید اینستاگرام و نصب آن، با مراجعه به اپلیکیشن با گزینه جدیدی روبه‌رو می‌شوید. با زدن بعلاوه وسط رابط کاربری، که همواره برای ارسال تصویر و ویدیو استفاده می‌شود، شاهد گزینه‌ای با نام «انتخاب مجموعه‌ای» (Select Multiple) خواهید بود.

دانلود نسخه جدید اینستاگرام

بعد از انتخاب این گزینه، اینستاگرام گالری آلبوم گوشی شما را باز کرده و این امکان را می‌دهد تا به صورت مجموعه‌ای از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید. همانطور که می‌بینید می‌توان به دلخواه عکس‌ها را برای ایجاد آلبوم در اینستاگرام انتخاب کرد.

دانلود نسخه جدید اینستاگرام

مرحله بعد همانند همیشه به ویرایش تصویر و یا ویدیو تعلق دارد. همانطور که در مطلب گذشته نیز به آن اشاره کردیم، نکته قوت قابلیت ایجاد آلبوم در اینستاگرام اینجاست که می‌توان هر فایل چندرسانه‌ای اعم از تصویر و یا ویدیو را به صورت جداگانه ویرایش کرد. همانند تصویر زیر، هر عکس را انتخاب کرده و بعد از ویرایش و یا اعمال یک افکت، آن را برای رفتن به سراغ تصویر و یا ویدیوی بعدی تایید کنید.

دانلود نسخه جدید اینستاگرام

نکته دیگر اینجاست که می‌توان در هر تصویر به صورت جداگانه افراد را تگ کرد، اما متن (کپشن) و همچنین موقعیت جغرافیایی به ازای مجموعه تعیین می‌شوند.

دانلود نسخه جدید اینستاگرام

مشاهده می‌کنید که با دانلود نسخه جدید اینستاگرام و ایجاد آلبوم در آن، می‌توان چند فایل را در قالب یک بسته بسیار مرتب و شکیل با دیگران به اشتراک گذاشت. دنبال‌کنندگان شما با مشاهده نقطه‌های پایین پست به ماهیت آلبوم آن پی برده و در بین تصاویر و ویدیوهای آن پیمایش می‌کنند.

دانلود نسخه جدید اینستاگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*