گوگل پیکسل

تولید نسل جدید گوشی گوگل پیکسل بر عهده ال جی خواهد بود

ظاهرا تولید نسل جدید گوشی گوگل پیکسل بر عهده ال جی است. در حال حاضر شایعات خبر میدهند گوشی گوگل پیکسل ایکس ال با کدنام تایمن (Taimen) توسط این شرکت درحال توسعه است.

روز گذشته اطلاعاتی مربوط به برنامه عرضه گوشی های هوشمند گوگل در سال 2017 میلادی به بیرون درز پیدا کرد که خبر از عدم عرضه نسل جدید گوشی پیکسل ایکس ال می‌داد. مدتیست که ما می‌شنویم امسال سه گوشی پیکسل – دو مدل نسل جدید پیکسل و پیکسل ایکسل ال و یک مدل سوم که بزرگتر از دو مدل مذکور است – روانه بازار خواهد شد. با این حال، گزارش روز گذشته نشان داد که شاید نسل تازه گوشی پیکسل ایکس ال (با کدنام Muskie) دیگر در کار نباشد و گوگل یک گوشی جدید با کدنام تایمن را جایگزینش کند.

این اطلاعات جدید نشان می‌دهند که یکی از دو دستگاه نسل جدید گوشی گوگل پیکسل – تایمن – توسط هیچکس دیگری به جز ال جی به تولید نخواهد رسید. کما اینکه همکاری که در گذشته همراه با دو دستگاه نکسوس 4 و نکسوس 5 ایکس نیز به سرانجام خوشی رسیده بود. یک باگ در اوایل ماه مارس سال 2017 توسط وب سایت 9to5Google در سیستم ردیابی مشکلات اندروید کشف شد که مختص دستگاهی به نام تایمن بود. این مشکل ظاهرا توسط یکی از کارمندان شرکت ال جی گزارش شده بود و از یکی از نمایندگان گوگل از طریق آدرس Android > Partnet > External > LGE > Taimen سوال پرسیده بود.

اگر این گزارش واقعی باشد، آنگاه می‌توان گفت که ال جی مشغول کار بر روی محصولی با کد “Taimen” خواهد بود. این بدان معناست که گوگل نیز می‌خواهد به صف تولیدکنندگان گوشی های پیکسل گوگل اضافه شود. احتمالا در جریان هستید که سال گذشته نیز دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال توسط شرکت HTC به تولید رسیده بودند.

به نقل از جدیدترین شایعات، گوگل قرار است امسال دو گوشی جدید پیکسل را وارد بازار خواهد کرد که مدل کوچکتر با کدنام Walleye نسل جدید Pixel بوده و از یک نمایشگر 5 اینچی برخوردار بوده، این درحالیست که مدل بزرگتر با کدنام تایمن دقیقا جایگزین Pixel XL خواهد بود. هنوز مشخص نیست نمایشگر تایمن از چه اندازه‌ای برخوردار است، اما به نظر می‌رسد کمی قدبلندتر از نمایشگرهایی با نسبت ابعاد 18:9 خواهد بود که ما پیشتر در گوشی های ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 دیده بودیم.

گوگل نسبت به این خبر واکنش نشان داده و اینگونه پاسخ داده است:

ما همکاری نزدیک با گوگل را با ارزش می‌دانیم و همیشه به دنبال فرصتی برای تعمیق این روابط بوده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*