موتو 360 کمرا

موتو 360 کمرا معرفی شد؛ ضبط ویدیوهای 4K و صدای 360 درجه‌ای

کمپانی موتورولا از یک موتو مود جدید به نام موتو 360 کمرا (Moto 360 Camera) رونمایی کرد. این موتو مود قادر به ضبط ویدیوهای 4K و صدای 360 درجه‌ای متمرکز بوده و قیمت آن نیز زیر 300 دلار تعیین شده است.

موتورولا ساعاتی پیش همراه با معرفی پرچمدار جدید خود، گوشی موتو زد 2 فورس ادیشن (Moto Z2 Force Edition) از یک موتو مود جدید و جذاب دیگر نیز رونمایی کرد. جدیدترین عضو خانواده موتو مودها در اصل یک دوربین 360 درجه‌ای است که قادر به ضبط ویدیوهایی با وضوح 4K است. نام این محصول موتو 360 کمرا است و می‌تواند گوشی‌های سری موتو زد موتورولا را جذاب‌تر از هر زمان دیگری کند.

بنابراین، آیا موتو 360 کمرا می‌تواند رقیب جدی برای دوربین گیر 360 سامسونگ باشد؟

موتو 360 کمرا در اصل یک ماژول متصل شونده است که از مزیت‌های مختلفی بهره می‌برد. مهم‌ترین مزیت آن اتصال از طریق پین به گوشی‌های سری Moto Z موتورولا است که می‌تواند به کاربران امکان ذخیره ویدیوها و عکس‌های تهیه شده به صورت مستقیم بر روی گوشی‌شان را بدهد. علاوه بر این، اندازه این موتو مود بسیار کوچک است که شما می‌توانید آن را به راحتی داخل جیبتان گذشته و به اینطرف و آنطرف ببرید. حتی این ماژول نیازی به باتری جداگانه و یک اسلات کارت حافظه نیز ندارد.

موتو موت Moto 360 Camera همچنین می‌تواند فایل‌های صوتی سه بعدی را نیز ضبط کند، این درواقع بدان معناست که صوت یک کلیپ تصویری دقیقا همان چیزی را دنبال می‌کند که شما آن را مشاهده می‌کنید. از دیگر مزیت‌های این موتو مود نسبت به سایر رقبایش باید به استفاده از دو لنز اشاره کرد که بسیار عریض هستند و ضبط تصاویری 150 درجه‌ای را به ارمغان میاورند.

در بخش نرم افزاری، شما قادر به ویرایش تمامی عکس‌ها و ویدیوهایی هستید که توسط موتو 360 کمرا و از طریق اپلیکیشن دوربین اصلی گوشی‌تان ثبت کرده‌اید، این درحالیست که شما فورا همه چیز را در Google Photos نیز در اختیار دارید. شما همچنین استریم زنده از طریق فیس‌بوک، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی محبوب را نیز به همراه این موتو مود خواهید داشت.

لازم به ذکر است که فروش جهانی موتو 360 کمرا از 10 آگوست (19 مرداد) و با قیمت 299 دلار آغاز خواهد شد. بی‌تردید قیمت این محصول گران‌تر از آنچیزیست که فکرش را می‌کردیم، اما به طبع علاقه‌مندان مختص به خودش را نیز دارد که پرداخت چنین هزینه‌ای برایشان مشکلی به وجود نخواهد آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*