میتسوبیشی ASX 2018

میتسوبیشی ASX 2018 چه تغییراتی نسبت به قبل کرده است؟ + ویدیو

جزئیات و قیمت مدل جدید شاسی بلند میتسوبیشی ای اس ایکس اعلام شد. در ادامه این مطلب، تغییرات میتسوبیشی ASX 2018 نسبت به مدل قبلی را بررسی خواهیم کرد.

بر اساس اعلام کمپانی میتسوبیشی ژاپن، مدل 2018 شاسی بلند ای اس ایکس (Mitsubishi ASX 2018) به سیستم‌های کمک راننده و سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید مجهز شده و تغییراتی در طراحی ظاهری آن نیز ایجاد شده است. از مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در این نسخه می‌توان به اضافه شدن تجهیزات کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خطوط و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد. البته این تجهیزات برای همه تریم‌ها ارائه نخواهد شد. مدل سطح میانی جدید LS ADAS با حداقل قیمت 28 هزار و 500 دلار استرالیا و مدل فول XLS با قیمت 32 هزار دلار استرالیا از این تجهیزات برخوردار هستند.

سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید میتسوبیشی به همراه ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو و رادیوی دیجیتال DAB در تمامی تریم‌های میستوبیشی ASX 2018 قرار گرفته‌اند اما سیستم ناوبری ماهواره‌ای در تیپ XLS دیده نمی‌شود. همچنین کنسول مرکزی جدید با دو پورت یو اس بی و جای قرار دادن موبایل در مدل جدید این خودروی شاسی بلند اضافه شده است.

میتسوبیشی ASX 2018

از نظر طراحی ظاهری نیز میتسوبیشی ASX 2018 دارای سپرهای جلو و عقب جدید، چراغ‌های روشنایی در روز LED، تریم‌های بهبودیافته کابین و اهرم تعویض دنده جدید برای مدل‌های اتوماتیک است. میتسوبیشی از متریال جاذب صدای جدیدی در مدل 2018 ای اس ایکس استفاده کرده که منجر به کاهش صدا، لرزش و ناهنجاری‌ها می‌شود.

مدل پایه LS این خودرو با قیمت آغازین 25 هزار دلار استرالیا از تمامی تغییرات ظاهری ذکر شده به همراه سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید بهره می‌برد. علاوه بر آن، رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، دوربین دید عقب به همراه حسگرها و کروز کنترل در این مدل ارائه شده است.

پیشرانه‌های ارائه شده برای میتسوبیشی ASX 2018

میتسوبیشی ASX 2018 دارای پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 197 نیوتن متر و یا نمونه 2.2 لیتری توربو دیزل با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر است. نسخه بنزینی خودرو تنها به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود و امکان سفارش گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT برای آن وجود دارد. این در حالی است که مدل دیزلی تنها به صورت چهار چرخ محرک و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور در دسترس قرار می‌گیرد.

تریم LS ADAS تنها با پیشرانه بنزینی و طراحی دیفرانسیل جلو و گیربکس CVT عرضه می‌شود و تجهیزات ایمنی یاد شده نیز به آن اضافه شده‌اند. آینه دید عقب الکتروکرومیک، برف پاک کن‌ها و چراغ‌های جلوی خودکار از دیگر تجهیزات اضافی هستند که در این تریم وجود دارد.

میتسوبیشی ASX 2018

در نهایت، تیپ فول XLS دارای سقف پانوراما با نورپردای LED، صندلی‌های چرمی و گرم‌شونده، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای خواهد بود و با پیشرانه بنزینی و دیفرانسیل جلو به همراه پیشرانه دیزلی و سیستم چهار چرخ محرک در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*