شیائومی می نوت 3

شیائومی می نوت 3 (Xiaomi Mi Note 3) معرفی شد؛ قیمت ، مشخصات فنی و بیشتر

شیائومی می نوت 3 (Xiaomi Mi Note 3) به صورت رسمی معرفی شد. در این مطلب مشخصات فنی شامل تراشه، دوربین و حافظه رم آن را بررسی کرده و قیمت شیائومی می نوت 3 را ذکر می‌کنیم.

همانطور که انتظار داشتیم، شیائومی می نوت 3 همراه با شیائومی می میکس 2 بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی سرانجام معرفی شد. این گوشی موبایل بسیار جذاب بوده و بالاتر از محصولات قدرتمندی همچون شیائومی می 5 ایکس می‌ایستد.

اگرچه انتظار داشتیم به خاطر مجهز شدن شیائومی می نوت 2 در سال 2016 به قدرتمندترین سخت افزارهای روز، در مدل سال جاری شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون 835 باشیم، اما این گوشی‌ساز چینی به چیپست اسنپدراگون 660 اکتفا کرده است که همچنان قدرت بالایی دارد.

شیائومی می نوت 3

همانند مدل سال گذشته ظرفیت حافظه رم دستگاه بالا بوده و هر دو نسخه دارای ظرفیت داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت شیائومی می نوت 3 دارای 6 گیگابایت حافظه رم هستند.

یکی دیگر از وجود تشابه گوشی شیائومی می نوت 3 با می 5 ایکس و حتی می 6، مجهز شدن به یک دوربین دوگانه است. هر دو سنسور دوربین اصلی گوشی جدید شیائومی 12 مگاپیکسلی است، با این تفاوت که یکی از آن‌ها عادی بوده و دیگری از نوع تله فوتو با توان بزرگنمایی تا 2 برابر است. یکی از قابلیت‌های دوربین شیائومی می نوت 3 حالت عکاسی پرتره است.

شیائومی می نوت 3

شیائومی می نوت 3 به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. در این دوربین حالت بیوتی از نمونه آن‌ در سایر گوشی‌ های موبایل بهتر عمل می‌کند، به حدی که می‌تواند حتی ترکیب صورت کاربر را نیز عوض کند. این گوشی موبایل مجهز به یک باتری 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی بوده و از نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می‌کند.

شیائومی می نوت 3 در سه نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه مشکی رنگ دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی به قیمت 384 دلار، نسخه مشکی رنگ دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی به قیمت 445 دلار و نسخه آبی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی به قیمت 460 دلار به فروش خواهد رسید.

تصاویر شیائومی می نوت 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*