زمان عرضه واچ او اس 4

زمان عرضه واچ او اس 4 مشخص شد

امشب در خلال مراسم معارفه آیفون‌های جدید در اپل پارک، زمان عرضه واچ او اس 4 (WatchOS 4) مشخص شد. واچ او اس پلتفرم اختصاصی اپل برای ساعت‌های هوشمندش شناخته می‌شود.

گرچه واچ او اس 4 پیش‌تر در مراسم WWDC امسال معرفی شد اما امشب نیز درباره ویژگی‌های جدید آن توضیحاتی داده شد. زمان عرضه واچ او اس 4 مصادف با 19 سپتامبر (28 شهریورماه سال جاری) خواهد بود و همراه با نسل سوم اپل واچ روانه بازار می‌شود. به گفته کوپرتینویی‌ها، اپل واچ 3 از سیم‌کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد و بدین ترتیب وابستگی این اسمارت واچ به آیفون تا حدود زیادی کاهش می‌یابد.

از دیگر تغییرات ایجاد شده در نسل جدید اپل واچ‌ها، باید به سنسور جدید شمارش ضربان قلب اشاره کنیم. جف ویلیامز (Jeff Williams)، مدیر عملیاتی اپل نیز در این باره می‌گوید:

حسگر جدید شمارش ضربان قلب در اپل واچ‌های جدید عملکردی فوق‌العاده دارند و در تمامی جهان از این سنسور استفاده می‌شود. از این پس شما می‌توانید ضربان قلب خود را روی نمایشگر ساعتتان مشاهده کنید؛ بنابراین برای گرفتن ضربان قلب تنها لازم است مچ دستتان را به سمت بالا حرکت دهید و آن را روی واچ فیس‌تان ببینید.

 

زمان عرضه واچ او اس 4به نظر می‌رسد بیشترین تحولات در ساعت هوشمند جدید اپل مربوط به فرایند شمارش ضربان قلب و اپلیکیشن Health باشد. در واچ او اس جدید هنگامی که اپلیکیشن Health را اجرا می‌کنید، دیوایس تعداد ضربان قلب شما را در حالت استراحت و حالت پس از ورزش نمایش می‌دهد. این دو فاکتور به تشخیص عملکرد طبیعی و سالم قلب کمک ویژه‌ای می‌کنند. همچنین امکان تنظیم اعلان جدیدی وجود دارد که اگر ضربان قلب شما به حد مشخصی برسد، اپل واچ احتمال خطر سکته را به شما اطلاع بدهد.

ویژگی‌های نرم‌افزاری ذکر شده تقریبا تا یک هفته دیگر و در زمان عرضه واچ او اس 4 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*