آیفون 10 تقلبی

آیفون ایکس مجهز به حسگر اثر انگشت رسید؛ کپی ماهرانه چینی‌ها از آیفون 10 !

کپی آیفون 10 دیگری به بازار آمد. این آیفون ایکس تقلبی دارای حسگر اثر انگشت است، ویژگی که در مدل اورجینال جای خالی آن حس می‌شود! این گوشی Leagoo S9 نام دارد.

در صنعت، ترفندی وجود دارد که طی آن شرکت‌ها از ایده‌های خلاقانه و موفق سایر شرکت‌ها الگو گرفته و یا با تغییر جزیی از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما برخی شرکت‌ها به جای الگوبرداری، آن ایده را به طور کامل کپی می‌کنند! یعنی اگر ایده مذکور یک محصول لمس شدنی باشد، عینا آن را می‌سازند، به طوری که قابل تشخیص با نمونه اولیه نخواهد بود. این کپی جدید آیفون 10 اپل نیز به همین شیوه طراحی شده است.

گوشی Leagoo S9 یک آیفون 10 مجهز به اندروید بوده و برخلاف مدل اورجینال، به حسگر اثر انگشت مجهز شده است. نکته بسیار جالب در طراحی این آیفون اندرویدی، رعایت شدن طراحی پنل جلویی پرچمدار اپل است، به طوری که بریدگی بالای نمایشگر آن همچنان وجود دارد.

آیفون 10 تقلبی

همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، Leagoo یک شرکت چینی است و محصول جدید آن نیز منحصرا در همین کشور به فروش خواهد رسید. گوشی Leagoo S9 داستان جالبی دارد. شرکت در ابتدا تصمیم داشت آن را شبیه به پرچمداران سال 2017 سامسونگ بسازد. اما طراحی نمایشگر منحنی آن بسیار گران تمام می‌شد. به همین دلیل به سراغ آیفون 10، یکی دیگر از جنجالی‌ترین پرچمداران سال رفت.

آیفون 10 تقلبی از سیستم عامل اندروید قدرت می‌گیرد

متاسفانه درباره مشخصات فنی این کپی آیفون ایکس هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، به همین دلیل نمی‌توان درباره وجود سنسورهای مختلف بر روی بریدگی بالای صفحه نمایش آن اظهار نظر کرد. از طرفی شک داریم دوربین دوگانه پشتی مجهز به سنسور دوم از نوع تله فوتو باشد. گفته شده ابعاد نمایشگر گوشی Leagoo S9 همانند مدل الگو گرفته شده از آن 5.8 اینچ بوده و دارای نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 است، اما درباره صحت این ارقام شک داریم.

حسگر اثر انگشت این آیفون 10 تقلبی در پنل پشتی و در جایی که لوگوی اپل در مدل اصلی حک شده است قرار دارد. امروز تمامی گوشی های هوشمند حتی ارزان‌ترین مدل‌ها قادر به انجام هر کاری هستند و این آیفون اندرویدی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این شرایط آیا حاضر به خرید گوشی Leagoo S9 هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام به نظرم این چینی ها هم شورش رو در آوردن . دوستان کسی خواست آیفون ایکس بخره بره از وسنا بخره که قیمت هاش از کل ایران پایین تر هست و فقط به حمایت کاربرا نیاز داره تا توی این حباب های قیمتی بیاد بالا

  2. خاک بر سره چینیا که هیچی از خودشون ندارن

  3. سعید احتمالا از این مدل چینی ها خریدی خبر نداری