اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9

مقایسه اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9 با گلکسی اس 8 و آیفون ایکس

اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9 که در همکاری با AKG توسعه پیدا کرده‌اند، به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت پرچمدار جدید سامسونگ به شمار می‌آیند. در این مطلب به مقایسه ویدیویی اسپیکرهای استریوی گلکسی S9 با گلکسی S8 و آیفون ایکس می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی اس 9 همانند نسل پیشین به اسپیکرهای استریو مجهز شده است. دست داشتن AKG در اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9 سبب می‌شود بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی، به خرید این گوشی موبایل تشویق شوند.

اما آیا قدرت و کیفیت اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9 به اندازه‌ای است که کاربران گلکسی اس 8 را به خرید این مدل مجاب کند؟ آیا طرفداران موسیقی که به ویژگی‌های جدید گلکسی اس 9 اهمیت نداده و در پی خرید پرچمدار سال 2017 سامسونگ هستند، باید حداقل به خاطر اسپیکرهای استریوی مدل جدید در تصمیم خود تجدید نظر کنند؟

گلکسی اس 9

رقیب دیگر آن آیفون ایکس اپل است. از آنجایی که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در بیشتر مناطق دنیا در مرحله پیش فروش قرار داشته و هنوز امکان استفاده از آن‌ها برای بسیاری فراهم نشده است، مقایسه‌های ویدیویی زیر می‌تواند به کاربران به منظور انتخاب مدل مناسب برای خود کمک کند.

اما پیش از هر کاری باید به یک سوال مهم پاسخ بدهیم. آیا اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9 که در همکاری با AKG توسعه‌ پیدا کرده‌اند، قدرت و کیفیت پخش صدای بیشتری در مقایسه با اسپیکرهای گلکسی اس 8 دارند؟ در ادامه یک مقایسه ویدیویی کوتاه بین این دو گوشی را مشاهده می‌کنیم.

اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9 کیفیت و بیس بیشتری از گلکسی اس 8 دارند

نمی‌توان گفت قدرت صدای اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9 در مقایسه با پرچمدار پیشین بیشتر است، با این حال صدای پخش شده توسط آن کامل‌تر و متعادل‌تر بوده و بیس بیشتری در آن شنیده می‌شود. کیفیت صدای پخش شده از اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 8 بد و غیر قابل قبول نیست، اما در مقایسه با اسپیکرهای پرچمدار جدید چند درجه ضعیف‌تر محسوب می‌شود. روی هم رفته باید گفت دست داشتن AKG در اسپیکرهای محصول جدید، به بهبود کیفیت (و نه قدرت) صدای پخش شده از آن‌ها منجر شده است.

اما وضعیت اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9 در مقایسه با نمونه‌‌های آن در آیفون ایکس چگونه است؟ با مشاهده ویدیوی زیر بهتر به این موضوع پی می‌برید.

اسپیکرهای هر دو گوشی دارای خصیصه‌هایی هستند که همه کاربران از برخی آن‌ها بیزار بوده و برخی دیگر را به شدت دوست دارند. به عنوان نمونه اسپیکرهای پرچمدار اپل و سامسونگ هر دو بیس قدرتمندی دارند، به طوری که می‌توان آن را در زمان قرار دادن دستگاه بر روی سطوح چوبی افزایش داد. داشتن وضوح بهتر به میزان کم، مزیت اسپیکرهای استریوی آیفون ایکس است.

با مقایسه اسپیکرهای استریوی گلکسی اس 9 و آیفون ایکس می‌توان گفت انتخاب بهترین از بین آن‌ها سخت است، چرا که هر کدام برای گوش دادن به یک سبک خاص از موسیقی مناسب هستند. نباید فراموش کرد امروز کمتر کاربری چندان به کیفیت اسپیکرهای اصلی به منظور گوش دادن به موسیقی اهمیت می‌دهد، چرا که استفاده از هدست‌ها و ایربادهای باکیفیت، اولویت نخست آن‌ها در گوش دادن به موسیقی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. آیفون واقعا افتضاح بود!

  2. باز هم برتری مطلق با اپل.
    واقعا در هیچ زمینه ای گوشی های عنرویدی قابل رقابت با آیفون نیستن.

  3. من اینو از نزدیک دیدم
    شما وقتی اسپیکر آیفون داخل خونه روشنه کاملا میفهمید صدا مال گوشی موبایله و میگید صداشو کم کن
    ولی گلکسی اس ۹ آدم نمیفهمه
    بارها کنترل تلویزیون برداشتم صدا کم کنم فهمیدم صدای گوشیه
    خیلی لامصب صداش طبیعیه این گلکسی اس 9

    معذرت می‌خوام
    اما
    اپل رو با این قیمت کذاییش باید انداخت سطل آشغال
    خیلی ضایعی اپل که عقب موندی

  4. صداهاشون چه داغونه مخصوصا آیفون اسپیکر استریو s9 +باید با xz2 مقایسه کنند😐

  5. همشون یجور بودن چندان تفاوتی نداشتن

  6. مال اس 9 واضح تر بود رسا تر

  7. داشتن وضوح بهتر به میزان کم، مزیت اسپیکرهای استریوی آیفون ایکس است.😱