ستاره شناسان از رصد نوعی یوفو مثلثی شکل روی ماه خبر دادند!

رصد نوعی یوفو مثلثی شکل روی ماه + ویدیو

به تازگی ودیوی و تصاویری از پرواز یک یوفو مثلثی شکل روی ماه شده که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه ضمن تماشای ویدیو و تصاویر این شی ناشناس پرنده، به بررسی آن می‌پردازیم.

قمر زمین جرم آسمانی شگفت‌انگیزی است که صحبت‌ها و ابهامات زیادی در مورد ماهیت،‌ ویژگی‌های سطحی و طریقه شکل‌گیری آن وجود دارد و صاحب‌نظران گوناگونی از جمله دانشمندان، نظریه‌های عجیب و غریبی با رنگ و بوی علمی تخیلی را در موردش مطرح کرده‌اند.

به عنوان مثال در دهه 70 میلادی دو پژوهشگر روسی به نام‌ها میخاییل واسین (Mikhail Vasin) و الکساندر شربکوف (Alexander Shcherbakov)، از آکادمی علوم شوری، مقاله‌ای مرموز را در ژورنال “Sputnik”، در مورد ماه منتشر کردند که بر اساس آن،‌ قمر سیاره ما یک جرم اسمانی مصنوعی و ساخته دست موجودات فضایی معرفی شد!

این پژوهش در کنار تئوری‌های مختلف دیگر سرآغاز نظریه‌های توطئه انگیز و علمی تخیلی گوناگونی شدند که توسط متخصصان یوفولوژی سراسر جهان، به هر شیوه‌ای کره ماه را به فرازمینی ها ارتباط دادند. در همین رابطه، به تازگی ستاره شناسان تصاویری عجیب از پرواز نوعی شی ناشناس پرنده یا یوفو مثلثی شکل روی ماه را منتشر کرده‌اند که بحث‌های این نظریه‌پردازان را داغ‌تر کرده است.

اطلاعاتی از پرواز یوفو مثلثی شکل روی ماه

عده‌ای می‌گویند که این یوفو از یک پایگاه مخفی موجودات فضایی بر روی قمر ما برخاسته و انکار مدارک منتشرشده از وجود شی ناشناسی که بر سطح ماه پرواز می‌کند، ممکن نیست؛ اما واقعا چه چیزی توسط ستاره شناسان رصد شده است؟!

ستاره شناسان از رصد نوعی یوفو مثلثی شکل روی ماه خبر دادند!

گفته شده که تصاویر به وسیله تلسکوپ‌های قدرتمند شکار شده‌اند و اینطور که به نظر می‌رسد، یک یوفو مثلثی شکل نسبتا بزرگ و به رنگ سیاه، بر روی سطح ماه شناور است؛ ویدیو مربوط به این اتفاق هم در کانال معروف “Secure Team 10” که مخصوص ویدیوها و مطالب اسرارآمیز و توطئه‌آمیز است،‌ منتشر شد.

مسئولان این کانال یوتیوب اعلام کرده‌اند که تصاویر توسط دو منبع مجزا برای آن‌ها ارسال شده و به نظر می‌رسد که نقطه سیاه‌ رنگ یک سایه باشد، چون با جابه‌جایی بر روی قسمت‌های مختلف سطح،‌ ظاهر آن تغییر می‌کند.

با این حال، صاحب‌نظران شکاکی که معمولا توجیه‌های قابل‌قبول و علمی را در مورد پدیده‌های مشابه ارائه می‌دهند، در مورد این یوفو مثلثی شکل روی ماه گفته‌اند که شی ناشناس چیزی جز سایه یک پدیده طبیعی جوی بر روی قمر ما نیست، اما همانطور که انتظار می‌رود، شیفتگان دنیای موجودات فضایی این توضیحات را قبول نکرده‌اند و ماجرا را مربوط به یوفوها می‌دادند.

در ادامه ویدیویی نسبتا طولانی از کانال Secure Team 10 آماده شده که ابهامات جالبی از ماه در آن مطرح می‌شود:

 

البته برخی هم می‌گویند که احتمال بروز خطای تجهیزات در تلسکوپ‌های استفاده‌شده وجود دارد و ممکن است که نقطه سیاه یک خطای دید باشد؛ با این حال، در جواب این استدلال گفته شده که چرا یوفو در تمامی تصاویر وجود دارد و با تغییر فریم شی ناشناس ناپدید نمی‌شود؟

همانطور که اشاره شد، این مورد تنها یکی از ابهامات موجود در باره قمر زمین است و هنوز علم به حدی پیشرفت نکرده که بتوانیم به تمامی سوال‌های بی‌جواب موجود در مورد جرم آسمانی شگفت‌انگیزی که در اطراف سیاره ما گردش می‌کند،‌ پاسخ بدهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. نمیدونم چطور بعضیا این عکسا و ویدیوهارو توجیح کنن مردم کور یا بیشعورم نیستن که نفهمن مطمعنم حتی تو ایران خودمونم افراد زیادی هستن که یوفو دیدن ولی هیچکس حرفاشونو باور نمیکنه و حتی توجیحشونم میکنن

  2. سلام سال 88یا 89 کسی چیزی با رنگ شیری شفاف شبیه ماهی سفره ای که ساکن در هوا شنا می کرد ندید اینو تو خوزستان ،آبادان
    مهمه برام کسی اینو ندید یا فقط من دیدم؟

  3. با چشم غیر مسلح نمیشه چیزی دید 😐

  4. وجود دارن و این تصاویر واقعی باشن یا نه مهم نیس

  5. تصاویر یوفو کاملا واقعى هستش در گذشته هم براى اولین بار سفینه هاى موجودات فضایى توسط فضانوردان آپولو 11 بر روى ماه مشاهده شدن

  6. بوا این خیال بافیه رسما! کجاش یوفوئه؟؟ یه نقطه سیاهه

  7. بیشتر شبیه به یه لکه ست
    چرا ما فکر میکنیم یوفوها انقدر علاقه مند به مخفی بودن هستن که ما باید کشفشون کنیم؟