شارپ آکواس اس 3 مینی

شارپ آکواس اس 3 مینی با نمایشگر کم‌حاشیه و قیمتی مناسب معرفی شد

گوشی شارپ آکواس اس 3 مینی (Sharp Aquos S3 mini) معرفی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، مشخصات فنی و قیمت شارپ آکواس اس 3 مینی خواهیم داشت.

موضوع گیج‌کننده در مورد این تلفن هوشمند که شاید کمی با نام آن در تضاد باشد، اندازه نمایشگر است. سازندگان از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 1080×2040 و نسبت 17:9 بهره برده‌اند که مشابه آکواس S2، در بخش بالایی آن می‌توان یک بریدگی کوچک و دوربین سلفی را مشاهده کرد. نمایشگر ال سی دی این گوشی با روشنایی 550 نیت و پشتیبانی از 135 درصد از رنگ‌های sRGB تولید شده است تا محتوا با دقت و کیفیتی بالا نمایش داده شوند.

در حقیقت، شباهت‌ها میان این دو گوشی کمی بیشتر بوده و سازندگان از تراشه اسنپدراگون 630 با پردازنده هشت هسته‌ای نیز بهره برده‌اند. علی‌رغم توسعه یک موبایل اقتصادی، خریداران از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با خشابی هیبریدی به منظور پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی نیز برخوردار خواهند شد که بسیار جذاب است.

شارپ آکواس اس 3 مینی

در بخش پشتی خبری از سیستم دوربین دوگانه نیست و شارپ از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز f/2.0، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز و پیکسل‌هایی با اندازه 2 میکرومتر استفاده کرده است تا ثبت تصاویر با کیفیتی مطلوب امکان‌پذیر باشد. در بخش جلویی و بریدگی کوچک بالای صفحه، یک دوربین 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 گنجانده شده است که در مقایسه با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی شارپ S2، می‌توان آن را یک پیشرفت قابل توجه عنوان کرد. هر دو دوربین شارپ آکواس اس 3 مینی از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر موارد مهم قابل توجه در رابطه با گوشی جدید شارپ می‌توان به باتری 3 هزار و 20 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 7.1 نوقا، پورت یو اس بی نوع C، تشخیص چهره با استفاده از دوربین سلفی و البته عدم وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. به علاوه، کاربران می‌توانند برای باز کردن قفل دستگاه از اسکنر اثر انگشتی که پایین‌تر از صفحه نمایش تعبیه شده است استفاده کنند.

هم‌اکنون پیش‌فروش گوشی «مقرون‌به‌صرفه» شارپ آکواس اس 3 مینی از طریق وب‌سایت “JD” آغاز شده و کاربران می‌توانند آن را با پرداخت هزار و 600 یوان (250 دلار/205 یورو) خریداری کنند.

تصاویر شارپ آکواس اس 3 مینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقط صفحه نمایش شارپ دنیا ارزش داره

  2. با این مشخصات، گوشی از این خوش قیمت تر وجود نداره! عالیییییه انصافا، مفته مفتتت

  3. نمیشه ریسک کرد! برندش دو پول سیاه نمی ارزه