ال جی G7 ThinQ

گوشی هوشمند جدید ال جی G7 ThinQ به زودی رونمایی می‌شود

ال جی به زودی از گوشی هوشمند جدید سری G رونمایی می‌کند. جدیدترین گوشی پریمیوم و هوشمند ال جی مجهز به هوش مصنوعی با نام ال جی G7 ThinQ به زودی در نیویورک و سئول رونمایی می‌شود.

شرکت ال جی الکترونیکس اعلام کرد گوشی هوشمند و پریمیوم جی 7 تینکیو (G7 ThinQ) به طور رسمی و با حضور اصحاب رسانه در 12 اردیبهشت در Metropolitan West واقع در نیویورک و روز بعد هم در مرکز خرید I’PARK سئول رونمایی خواهد شد. این محصول اولین گوشی هوشمند از خانواده G ال جی خواهد بود که پسوند ThinQ را در نام خود دارد. پسوند ThinQ در این گوشی نشانگر این است که همه محصولات الکترونیک مصرفی ال جی، لوازم خانگی و خدمات از هوش مصنوعی برای ارائه فواید کاربردی و مشتری‌محور بهره می‌برند.

ال جی G7 ThinQ

فناوری‌های هوش مصنوعی در ال جی G7 ThinQ

ال جی G7 ThinQ تحولی بزرگ در ساختاری است که V30S ThinQ ایجاد کرده است؛ گوشی هوشمندی که هوش مصنوعی را به عنوان یکی از امکانات اصلی خود در کالبدش جای داده بود. ال جی V30S ThinQ از فناوری‌های هوش مصنوعی شامل امکانات پرکاربردی نظیر هوش مصنوعی تشخیص صدا و چهره برخوردار است تا تجربه استفاده از دوربین را بهتر کند. ال جی G7 ThinQ ارتباطات بهتری با سایر دستگاه‌های ال جی مانند لوازم خانگی، تلویزیون‌ها و دیگر محصولات خواهد داشت.

آقای Hwang Jeong-hwan، رئیس شرکت ارتباطات موبایل ال جی، می‌گوید:

اکنون، زمان آن رسیده که شرکت‌های سازنده به نیاز مشتریان و چیزی که از گوشی هوشمندشان می‌خواهند توجه دقیق داشته باشند. ال جی با تولید G7 ThinQ همچنان بر تعهد خود مبنی بر پیشبرد فناوری‌های اصلی در راستای برطرف کردن نیاز زندگی واقعی مشتریان از طریق فناوری‌های هوش مصنوعی پایبند است و می‌خواهد به وسیله فناوری‌های هوش مصنوعی که امکاناتی فراتر از قابلیت‌های ساده بوده و بخشی از تجربه کاربری است، به این هدف دست پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*