گوشی گلکسی اس 10

گوشی گلکسی اس 10 در یک ویدیوی مفهومی نمایش داده شد

گوشی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy 10)، عضو بعدی از سری گلکسی S سامسونگ خواهد بود که هنوز تا معرفی آن فاصله زیادی داریم. با این حال طرفداران با تکیه بر اطلاعات موجود، این تلفن هوشمند را در یک ویدیوی مفهومی به تصویر کشیده‌اند.

کانال یوتیوب “Concept Creator” در جدیدترین ویدیوی مفهومی خود تلاش کرده است گوشی گلکسی اس 10 و برخی از ویژگی‌های احتمالی آن همچون صفحه نمایش بدون حاشیه، دوربین دوگانه و شارژ بی سیم را پیش روی کاربران قرار دهد. اگرچه این ویدیو از روی محصول نهایی ساخته نشده است، اما ویدیوهای مفهومی به خاطر طرح‌های خلاقانه‌ای که نمایش می‌دهند، همواره جذاب هستند.

گوشی گلکسی اس 10 از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و قاب پشتی آن میزبان دوربین دوگانه عمودی است. در بخش پایینی دستگاه می‌توان یو اس بی نوع C را در کنار جک 3.5 میلی‌متری صدا و اسپیکر پیدا کرد. همانند دیگر پرچمداران این شرکت، کلید پاور سمت راست دستگاه و کلیدهای کنترل حجم صدا و دکمه مخصوص بیکسبی در سمت چپ تعبیه شده‌اند. اینجا کلید بیکسبی با طرحی ویژه طراحی شده است تا بتوان آن را از سایر دکمه‌های کنترل صدا تشخیص داد.

جذاب‌ترین مشخصه پرچمدار آینده سامسونگ را می‌توان حاشیه‌های بسیار باریک آن در لبه صفحه نمایش عنوان کرد. حاشیه‌های کناری به اندازه‌ای باریک هستند که به نظر وجود ندارند، در حالی که در بخش‌های بالایی و پایینی ضخامت آنها بسیار کم است. مثل گذشته، کاربران باید باز هم خودشان را برای طراحی منحنی این اسمارت فون آماده کنند که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. در نهایت، “Concept Creator” معتقد است گلکسی S10 در چندین رنگ قرمز، نقره‌ای، آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جدید را تماشا کنید.

ویدیوی مفهومی گوشی گلکسی اس 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینم که کپ اس9 زده اصلا ساسمونگ هیچ نو اوری نداره