گوشی نوکیا X6

فروش کل موجودی گوشی نوکیا X6 در چین ظرف مدت 10 ثانیه!

کمپانی اچ ام دی گلوبال روز گذشته فروش گوشی نوکیا X6 را در چین آغاز کرد. در نخستین فلش سیل، تمامی موجودی این گوشی ظرف مدت 10 ثانیه به اتمام رسید! به زودی فروش جهانی نوکیا ایکس 6 نیز آغاز خواهد شد.

کمپانی اچ ام دی گلوبال هفته‌ی گذشته از یک گوشی اندرویدی جدید به نام نوکیا X6 پرده برداری کرد. این محصول، یک گوشی میان رده و نخستین گوشی مجهز به طراحی ناچ استایل است که در حال حاضر تنها در چین به فروش خواهد رسید. با این حال مدیر بخش محصولات شرکت اچ ام دی گلوبال Juho Sarvikas با برگزاری یک نظرسنجی بین مشتریان نوکیا به این نتیجه رسید که این گوشی را به عرضه‌ی جهانی رسانده تا دیگر آن را محدود به بازار چین ندانیم. خود اچ ام دی گلوبال نیز از این تصمیم بسیار خرسند است و خبر خوب‌تر این که روز گذشته فروش این گوشی در چین آغاز شد.

در نخستین فلش سیل گوشی نوکیا X6 تمامی موجودی این محصول تنها در 10 ثانیه به اتمام رسید، گرچه تعداد فروخته شده از آن هنوز رسما اعلام نشده است. مدل مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی نوکیا X6 با قیمت 203 دلار به فروش می‌رسد. شما برای خرید یک مدل دیگر با ظرفیت رم مشابه، اما حافظه‌ی 2 برابری باید 235 دلار بپردازید و در انتها بالارده‌ترین مدل این گوشی نیز همراه با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 گیگابایتی با قیمت 266 دلار در کشور چین به فروش می‌رسد. این قیمت فوق‌العاده رقابتی بوده و می‌تواند کار تمامی گوشی های اندرویدی مجهز به طراحی ناچ استایل که سال جاری روانه‌ی بازار میان رده‌ها شدند را سخت کند.

اچ ام دی گلوبال می‌گوید که مجموعا 700 هزار ثبت نام برای تمامی نسخه‌های گوشی نوکیا X6 در دو سایت چینی JT‌ و Suning انجام گرفته است. فروش بعدی این محصول نیز 30 مه (9 خرداد ماه) در چین آغاز خواهد شد.

مشخصات فنی نوکیا X6

نوکیا ایکس 6 به یک نمایشگر 5.8 اینچی با وضوح +Full HD برابر با 1080 در 2280 پیکسل و نسبت ابعاد 19:9 مجهز شده است. این گوشی در زیر قاب از تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام قدرت می‌گیرد که شامل یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزی می‌شود. یک ماژول دوربین دوگانه 12 + 5 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی آن نقش بسته اند. نور صفحه توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی روشن می‌ماند و اندروید 8 اوریو نیز به صورت پیشفرض بر روی دیوایس نصب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بابا تا بزنیش تو سبد خرید یکی دو دیقه طول میکشه

  2. خود چین کسی ازش چیزی نمیخره بعد جسناشو میده به جهان سومی

  3. خب جمعیت ش زیاده لامصب