عدم تجهیز اچ تی سی U12 پلاس به شارژ بیسیم

چرا اچ تی سی U12 پلاس به شارژ بیسیم مجهز نیست؟ اچ تی سی توضیح می‌دهد

در حالی که گفته می‌شود گوشی اچ تی سی U12 پلاس فاقد پشتیبانی از تکنولوژی شارژ بیسیم است، این شرکت تایوانی توضیحاتی را در مورد این تصمیم خود بیان کرده که در ادامه می‌خوانید.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، می‌دانید که کمپانی اچ تی سی چند روز پیش از جدیدترین گوشی پرچمدار سال 2018 خود پرده‌برداری کرد. اما یکی از عواملی که تعجب کاربران را برانگیخت، عدم تجهیز اچ تی سی U12 پلاس به شارژ بیسیم بود. حال شرکت اچ تی سی توضیحاتی را در ارتباط با این مسئله ارائه کرده است.

اچ تی سی چند روز قبل در ارتباط با نام این محصول توضیح داد که پرچمدار تازه معرفی شده آن‌ها به خاطر مشخصات فنی و ویژگی‌هایی که دارد باید با مدل‌های پرو و پلاس دیگر برندها مقایسه شود، باید یو 12 پلاس را برای آن برمیگزیدند. حال آن‌ها در ارتباط با عدم تجهیز اچ تی سی U12 پلاس به قابلیت شارژ بیسیم توضیح خواهند داد.

عدم تجهیز اچ تی سی U12 پلاس به شارژ بیسیم

با وجود این که فناوری مذکور به تدریج در حال تبدیل شدن به عنوان یک استاندارد در بخش گوشی های هوشمند پرچمدار است، اچ تی سی در نهایت تصمیم گرفت شارژ بیسیم را تا زمان ارائه پیشنهادهای جدیدتر و بهتر از گوشی پرچمدار جدید خود حذف کند. به گفته‌ی اچ تی سی، در صورتی که آن‌ها قصد استفاده از این قابلیت را داشتند، باید ضخامت دیوایسشان را افزایش می‌دادند یا از یک باتری کوچکتر استفاده می‌کردند.

عدم تجهیز اچ تی سی U12 پلاس به شارژ بیسیم

علاوه بر این، اچ تی سی به سرعت پایین این تکنولوژی به عنوان یکی دیگر از موارد دلیل حذف شارژ بیسیم از گوشی اچ تی سی U12 پلاس اشاره کرده و به جای آن از روش‌های شارژ سریع به مراتب سریع‌تر و کارامدتر از رقبا استفاده کرده است.

به علاوه، برند تایوانی همچنین نیاز به جابجایی گوشی بر روی یک سطح را یکی دیگر از دلایل حذف شارژ بیسیم می‌داند. با وجود فقدان این تکنولوژی در گوشی اچ تی سی U12 پلاس ، این شرکت به طور کلی شارژ بیسیم را رد نکرده است و توضیح داده که در آینده در مورد استفاده از آن در دیوایس‌هایش خواهد اندیشید.

در عوض به عنوان پاداشی برای صاحبان فعلی این گوشی، اچ تی سی از جدیدترین تکنولوژی شارژ سریع 4.0 در داخل آن استفاده کرده است که در حال حاضر تنها در چندین دیوایس محدود نظیر ریزر فون و شیائومی می 8 معرفی نشده وجود خواهد داشت. البته برای استفاده از آن باید از شارژرهای سازندگان شخص ثالث در بازار استفاده کنید، چرا که شارژر داخل جعبه این گوشی تنها از تکنولوژی شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی از گوشی ها شارژر بیسم ندارن

  2. خدایی یکم حق باهاشه و شارژ سریع 4 خیلی بدرد میخوره تا شارژ وایرلس