تلگرام طلایی

تلگرام طلایی متعلق به ایران و قانونی است

تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اعلام این خبر از قول وزیر اطلاعات، گفت این نسخه از تلگرام برای فعالیت در کشور منع قانونی ندارد.

پس از فیلترینگ تلگرام در اوایل سال جاری، برخی نسخه‌های فرعی تلگرام مانند تلگرام طلایی مسدود نشدند و همچنان بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در ابتدا به نظر می‌رسید این اپلیکیشن‌ها نیز به مرور زمان فیلتر خواهند شد، اما هر چه که جلوتر رفتیم متوجه شدیم مسئولان مشکلی با فعالیت این نسخه‌های فرعی ندارند.

تلگرام طلایی 25 میلیون عضو دارد

اکنون وزیر اطلاعات و نماینده مجلس شورای اسلامی رسما موافقت خود را با ادامه فعالیت تلگرام طلایی در کشور اعلام کرده‌اند. به تازگی حسن بیکی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد وزیر اطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و جمعی از نمایندگان مجلس گفته تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. این اپلیکیشن اکنون 25 میلیون عضو دارد و فعالیت آن کاملا قانونی است.

پیش از این نیز ابوترابی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفته بود برنامه‌هایی مانند Telegram طلایی و موبوگرام که تحت لیسانس تلگرام فعالیت می‌کنند داخلی‌تر بوده و بک آپ داخلی دارند؛ به همین دلیل فعلا تصمیمی برای فیلتر کردن آن‌ها وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. دوستان یک چیز میگم تعجب نکنین من روز اول متوجه این موضوع شدم که این برنامه مال دولته چون با این برنامه پیامک تایید میومد ولی با خود تلگرام با فیلتر شکن نمی اومد پس با فایر وال زیر نظرش گرفتم و ترافیکش رو رسد کردم متوجه شدم به خیلی جا ها داره داده میفرسته جالب تر از این104.16.206.165:443- onesignal.com این دمین بود که این برنامه و یکی از برنامه های داخلی که اسمش رو نمیارم داده میفرستاد وا بن کردن هم مشکلی در روند کار برنامه پیش نمیاد رعنی چی ، یعنی این قسمت به احتمال زیاد بک در برای یک شرکت ثالثه تازه برنامه در مجوز ها به فینگر پیرینت هم دسترسی داست که با جازتون همون روز اول با برنامه های ویرایشگر این مجوز رو پاک کردم همین شاید ۳۰ تا دمین و ایپی در لیست بلاک فایروال اهست از این برنامه

  2. دوستان به جای نصب این طلاگرام همون تلگرام اصلی (آخرین نسخه) رو بریزین و به جای فیلترشکن از پروکسی های این کانال
    t.me/tawanaproxy
    استفاده کنین
    فقط واسه ورود به تلگرام اصلی نیازه از فیلترشکن استفاده کنین بعد از اون میتونین فیلترشکن رو غیرفعال و از پروکی های کانال که بهتون معرفی کردم استفاده کنین راستی پاول دوروف هم تایید کرد که هیچ پروکسی نمیتونه به اطلاعات تلگرام شما دسترسی پیدا کنه خیالتون از این بابت راحت

  3. قشنگ داره میگه داریم جاسوسی میکنیم دیگه

  4. رسما دارن میگن که ما اطلاعاتتونو میخایم

  5. معلومه مگه یه ادم خر ازش استفاده کنه

  6. احمدرضا بهت یادآوری کنم که اگر آقای دورف نبود تو از همین تلگرام طلایی نمیتونستی استفاده کنی
    ضمنا به کلیه دوستان ، به غیر از نسخه اصلی تلگرام ، از هیچ برنامه مشابه تلگرام استفاده نکنید.

  7. اره دیگه اول داده ها میره به سرور اینا بعد میره واسه تلگرام این اولین قانون هک کردنه میخاید سرچ کنید

  8. دوستان اگر از موبو یا تلگرام طلایی استفاده می کنید اشکالی نداره اما دیگه قید فعالیت های اعتراضی رو بزنید که بعله دیگه…….
    .
    در ضمن خطاب به گجت نیوز بگم که لطفا کاربری احمدرضا رو که کمبود شخصیتی داره رو نظراتشو تایید نکنید

  9. هر کی اطلاعاتش براش اهمیت داره حذف کنه … چون همه اطلاعاتتون دستشونه … هم این هم موبوگرام … هر دوتاشون دست خودشونه همه چیش … اگه میخواین راحت بیاین تلگرام با فیلترشکن بیاین یا از کانال های رایگان پروکسی استفاده کنید… کانال های روسی MTP

  10. تا چشم پاور دوروف کور شه

  11. من از همون او.لم گفتم یا از تلگرام طلایی استفاده کنید یا سروش