آیفون های سال 2019 پایان‌بخش عمر درگاه لایتنینگ

آیفون های سال 2019 به درگاه USB نوع C‌ تجهیز می‌شوند

در یک گزارش جدید ادعا شده که اپل در آیفون های سال 2019 خود چشمم را بر روی درگاه لایتنینگ می‌بندد و از یک درگاه مدرن USB نوع C با تمامی مزایایی که دارد استفاده خواهد کرد.

طی سالیان اخیر درگاه USB‌ نوع C به خاطر مزیت‌هایی که نسبت به نسل‌های پیشین خود دارد از محبوبیت زیادی بهره‌مند شده است. با این حال اپل همراه با آیفون های سال گذشته‌ی خودش نیز از آن استفاده نکرد تا همچنان از درگاه اختصاصی لایتنینگ خودش بهره ببرد. اگر شما مضطربانه منتظر هستید تا اپل این درگاه مدرن را در گوشی های خودش به کار ببرد، اینطور به نظر می‌رسد که همچنان باید صبر کنید. یک گزارش منتشر شده از چین نشان می‌دهد که گوشی های اپل تا سال آینده به این درگاه تجهیز نمی‌شوند. پس باید انتظار ملاقات با آن‌ها در آیفون های سال 2019 را داشته باشیم.

این منابع به Digitimes گفته‌اند که اپل مشغول اصلاح شارژرها و رابط‌های مربوط به آیپدها و آیفون های سال 2019 خود است. دلیل آن که امسال هم نمی‌توانیم این درگاه مدرن را در محصولات امسال اپل ببینیم، همچنان در مرحله‌ی طراحی مجدد قرار داشتن قطعات لازم برای این درگاه ارتباطی است.

آیفون های سال 2019 ، پایان سلطنت درگاه لایتنینگ

در حال حاضر برای آنکه طراحی مجدد به چرخه‌ی تولید آیفون های سال 2018 برسد بسیار دیر شده است،‌پس اپل نمی‌تواند در این مدت محدود تغییرات مورد نیاز را اعمال کند و اگر بنا بر این بود،‌ تولید آیفون های امسال با تاخیری چند ماهه مواجه می‌شدند. متاسفانه این گزارش هیچ جزئیاتی در ارتباط با این که درگاه USB-C به کابل قدیمی آیفون پایان خواهد داد، یا تنها برای شارژ مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ارائه نکرده است. این طبیعی است که اپل بخواهد به درگاه نوع A پایان داده و  از درگاه نوع C در محصولاتش استفاده کند، در حالی که چشمش را بر روی مزایای درگاه لایتنینگ ببندد. لازم به ذکر است که اپل سال گذشته برای نخستین بار تکنولوژی شارژ سریع را به گوشی های خود اضافه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چرا درگاهشو هاید نکردن
    اینجوری بهتر میشد

  2. عه چه جالب
    خیلی کاربردی و خوبه