لیست بهترین گوشی های مقرون به صرفه در بنچمارک AnTuTu اعلام شد

AnTuTu لیستی جامع از بهترین گوشی های مقرون به صرفه ماه می کشور چین را در بازه‌های قیمتی مختلف منتشر کرد. تصور می‌کنید کدام موبایل ها ارزش خرید بالاتری دارند؟

در لیست بهترین گوشی های مقرون به صرفه که با تکیه بر بنچمارک آنتوتو گردآوری شده، نسبت بالاترین ارزش خرید برای قیمت گوشی ها بر مبنای میانگین امتیاز آنها در AnTuTu محاسبه شده است، گوشی ها نیز بر اساس قیمت فعلی آنها در فروشگاه اینترنتی JD.com دسته‌بندی شده‌اند که چهار بازه مختلف را شامل می‌شوند.

لیست بهترین گوشی های مقرون به صرفه AnTuTu

همگان شیائومی را با محصولات مقرون به صرفه و خوش‌قیمتی که روانه بازار می‌کند، می‌شناسند؛ به همین جهت چندان عجیب نیست اگر بگوییم گوشی ردمی نوت 5 با تراشه اسنپدراگون 636، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در صدر لیست بهترین گوشی های مقرون به صرفه زیر هزار یوان (152 دلار) قرار دارد. بعد از این مدل محبوب، شیائومی ردمی 5 (2 گیگابایت + 16 گیگابایت) در جایگاه دوم قرار گرفته و میزو M5 اس، 360 ان 6 لایت، میزو X، ردمی 5 پلاس، آنر 9 لایت و ردمی 5A در رتبه‌های بعدی جای می‌گیرند.

بهترین گوشی های مقرون به صرفه

در بازه قیمت هزار و تا 1999 یوان (303 دلار)، میزو پرو 7 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به شکلی غافلگیرکننده در ابتدای لیست این ماه قرار گرفته است. هرچند، فروش دستگاهی با این حجم از حافظه و قیمت تنها 300 دلار شاید کمی عجیب باشد. نسخه پلاس میزو پرو 7 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم در رتبه سوم این بازه قیمتی قرار دارد. در این لیست نام گوشی میزو پرو 6 پلاس که سال 2016 عرضه شده بود نیز به چشم می‌خورد. از دیگر مدل‌های قابل توجه بازه قیمتی هزار تا 1999 یوان می‌توان به نوکیا X6، نوبیا Z17 مینی، شیائومی ردمی 6X، شیائومی می نوت 3 و نوکیا 7 پلاس اشاره کرد.

بهترین گوشی های مقرون به صرفه

در بازه قیمتی 2 هزار تا 2999 یوان، مجموعا 11 تلفن هوشمند حاضر هستند که آنر V10 و نوبیا Z17 با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 2299 یوان (351 دلار) در صدر آن قرار می‌گیرند. گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، تراشه اسنپدراگون 845 و برچسب قیمت 2999 یوان (458 دلار) دیگر موبایل حاضر در این لیست است.

بهترین گوشی های مقرون به صرفه

در نهایت، گوشی هایی که با قیمت بالاتر از 3 هزار یوان (456 دلار) مقرون به صرفه در نظر گرفته می‌شوند، پنج مدل مختلف را شامل می‌شوند که در صدر آن، وان پلاس 6 با قیمت 456 دلار قرار دارد. در واقع این تلفن هوشمند را می‌توان بهترین پرچمدار اقتصادی موجود در نظر گرفت. از دیگر مدل‌های ارزشمند حاضر در این لیست می‌توان به شیائومی می میکس 2S، اسمارتیزان R1، هواوی میت 10 و سونی اکسپریا XZ1 اشاره کرد.

بهترین گوشی های مقرون به صرفه

خبر خوب این است که بسیاری از گوشی های پیش رو همچون وان پلاس 6، میزو پرو 7 و محصولات شیائومی در بازار جهانی و سایر کشورها نیز به فروش می‌رسند. در حال حاضر، وان پلاس 6 با قیمت رقابتی و سخت افزار قدرتمند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کم کم باید خودمون برا بدبختی های که عراق و افغانستان کشیدن اماده کنیم

  2. در حال حاضر هیچی مقرون به صرفه نیس به جز خوردن و زنده بودن

  3. گوشی بد کشیده بالا