قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2018 آنتوتو

قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2018 سایت آنتوتو؛ گوشی گیمینگ شیائومی همچنان در صدر

لیست قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2018 سایت آنتوتو منتشر شد. در صدر این لیست، گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارژ قابل رویت بوده و ویوو نکس اس را نیز پس از آن می‌بینیم.

سایت امتیازگیری آنتوتو هر ماهه لیستی 10 موردی از برترین گوشی ها که موفق به کسب بالاترین نمرات شده‌اند را منتشر می‌کند. این سایت به تازگی لیستی از قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2018 را به انتشار رسانده که حاوی نکات جالبی، از جمله راه پیدا کردن گوشی جذاب ویوو نکس به جدول است.

مطابق انتظارها، تمامی گوشی های این جدول از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت گرفته‌اند، اما از آنجایی که طراحی آن‌ها متفاوت است، محدودیت‌های حرارتی آن‌ها متفاوت است و از نسخه‌های مختلف اندرویدی بهره می‌برند تا امتیازشان متفاوت از یکدیگر باشد.

قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2018 آنتوتو

قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2018 آنتوتو

در نخستین جایگاه قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2018 سایت آنتوتو گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارژ با امتیاز 287759 دیده می‌شود و در جایگاه دوم، ویوو نکس اس با امتیاز 284227 در تعقیب آن است. گوشی وان پلاس 6 را نیز می‌توانیم با امتیاز 282275 در رده سوم جدول ببینیم. در رده‌های بعدی ما می‌توانیم گوشی های شیائومی می 8، Smartisan Nut R1، سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس، شیائومی می میکس 2 اس، سامسونگ گلکسی اس 9، سونی اکسپریا ایکس زد 2 و زد تی ای نوبیا رد مجیک را ببینیم. لازم به ذکر است که گوشی رد مجیک نوبیا تنها دیوایس موجود در این لیست با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 835 بوده و گوشی Xperia XZ2‌ نیز به تازگی وارد لیست شده است. همچنین امتیاز کسب شده توسط گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ نیز مربوط به نسخه اسنپدراگونی آن‌ها است.

تمامی بنچمارک‌ها با استفاده از نسخه 7 AnTuTu گرفته شده هستند. این امتیازها در اصل متوسط امتیاز کسب شده توسط گوشی های مذکور بوده و حداکثر آن‌ها نیستند. این داده‌ها همگی برای ماه ژوئن و از مجموع 1000 دستگاه جمع آوری شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی فوق العاده ای هست
    امکان داره راهنمایی کنید در صورتی که یک عدد رو خود فرد از چین بخره بیاره چقدر هزینه گمرک و …. باید بپردازه و چه فرایند هایی برای ریجستری باید طی بشه ؟

  2. سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس خیلی مشگل داره

  3. Asus Rog کو پس؟ چون اون همونطور که میدونید قوی ترین گوشی دنیاست ،احتمالا چون کاملا عرضه نشده نیستش