سونی اکسپریا ایکس ای 2 پلاس

سونی اکسپریا ایکس ای 2 پلاس با نمایشگر 6 اینچی معرفی شد

گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 2 پلاس (Sony Xperia XA2 Plus) رسما معرفی شد. در ادامه، نگاهی به مشخصات، امکانات و قیمت سونی اکسپریا ایکس ای 2 پلاس خواهیم داشت.

بعد از رونمایی از دو گوشی اکسپریا XA2 و XA2 اولترا، سونی بی سر و صدا از اکسپریا XA2 پلاس که در واقع نسخه اصلاح‌شده XA2 اولترا است، پرده برداشت. پیش‌تر سازندگان از صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح 1080×1920 استفاده کرده بودند، اما حالا این تلفن هوشمند به نمایشگر 6 اینچی 18:9 با وضوح 1080×2160 مجهز شده است. همین موضوع نیز باعث شده تا مهندسان سونی، ارتفاع و عرض دستگاه را در مقایسه با XA2 Ultra کاهش دهند تا ما با دستگاهی کوچکتر و خوش‌دست‌تر رو به رو باشیم.

همچنین، این بار سونی آلومینیوم را جایگزین پلاستیک کرده است. مثل مدل‌های قبلی، روی پنل پشتی می‌توان اسکنر اثر انگشت را پایین‌تر از دوربین تکی 23 مگاپیکسلی پیدا کرد. داستان در مورد دوربین سلفی کمی فرق می‌کند و دیگری خبری از دوربین دوگانه 16+8 مگاپیکسلی نیست؛ در عوض، سلفی‌بازان می‌توانند از دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر استفاده کنند.

سونی اکسپریا ایکس ای 2 پلاس

به جز مواردی که بالاتر ذکر شد، سایر مشخصه‌های فنی XA2 Ultra و XA2 Plus تقریبا یکسان بوده و باز هم تراشه اسنپدراگون 630 در کنار 4 یا 6 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. کاربران مطابق با نیاز خود می‌توانند از میان حافظه‌های 32 یا 64 گیگابایتی، یکی را انتخاب کنند. نیروی مورد نیاز دستگاه هم به وسیله یک باتری 3580 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. اندروید 8.0 اوریو، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و سیستم شارژ سریع Quick Charge 3.0  از دیگر موارد قابل توجه در مورد سونی اکسپریا ایکس ای 2 پلاس هستند.

موبایل جدید سونی در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و سبز به فروش خواهد رسید. هنوز قیمت این اسمارت فون اعلام نشده است.

ویدیوی معرفی سونی اکسپریا ایکس ای 2 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بالاخره سونی یه خودی نشون داد
    خوبه طراحیشو بهتر کرده ولی بازم جاداره بهتر شه

  2. خیلی خشگله واقعا مقدار حاشیه هاشم معقول شده طراحیش خیلی قشنگه رنگ نقره ایش خیلی زیباس من که خوشم اومد واقعا