شیائومی می مکس 3

شیائومی می مکس 3 با نمایشگر 6.9 اینچی و باتری 5500 میلی‌آمپری رونمایی شد

شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) با باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپر ساعتی رسما معرفی شد. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی، امکانات و قیمت شیائومی می مکس 3 خواهیم داشت.

بعد از نمایش شیائومی می مکس 3 توسط بنیان‌گذار این شرکت و همچنین انتشار تیزری رسمی در ویبو، حالا موبایل جدید شیائومی به صورت رسمی معرفی شده است. این محصول جدید که در واقع باید آن را فبلت صدا زد، به صفحه نمایش غول‌پیکر 6.9 اینچی +FullHD مجهز شده و یک باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز آن را تامین می‌کند.

شیائومی می مکس 3

مشخصات فنی شیائومی می مکس 3

بسیاری از مشخصه‌های فنی فبلت پیش رو با ابعاد 176.15 در 87.4 در 7.99 میلی‌متر و 221 گرم وزن، مشابه گوشی ردمی نوت 5 است. دستگاه از تراشه اسنپدراگون 636 با پردازنده هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد. سیستم دوربین دوگانه نیز یکسان است و سازندگان از سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی با لنز 1.9، پیکسل‌های 1.4 میکرومتری و فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز dual-pixel در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ثانویه با لنز f/2.0 برای بلور کردن پس‌زمینه استفاده کرده‌اند. سلفی‌بازان هم می‌توانند از دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی استفاده کنند. هرچند، شیائومی می‌خواهد شما دستگاهی بزرگ با شارژدهی بالا داشته باشید، به همین جهت سلفی‌ها در اولویت نیستند.

در کنار اندروید 8.1 اوریو، شیائومی می مکس 3 با رابط کاربری EMUI 9.5 به دست کاربران می‌رسد تا خریداران از قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی همچون تشخیص صحنه، تشخیص چهره، سلفی‌های بهتر و یک دستیار صوتی کمکی بهره‌مند شوند. فبلت جدید شیائومی به زودی آپدیت MIUI 10 را دریافت خواهد کرد. با توجه به وسواس بالای شیائومی برای امنیت و به‌روز نگه داشتن محصولات خود، حتی ما ارائه رابط کاربری MIUI 11 را هم برای آن پیش‌بینی می‌کنیم. فناوری Dual VoLTE، وای فای 802.11ac در هر دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز، بلوتوث 5.0 و یو اس بی نوع C دیگر مشخصه‌های اصلی Xiaomi Mi Max 3 هستند.

شیائومی می مکس 3

قیمت شیائومی می مکس 3

شیائومی Mi Max 3 از داخل شبیه ردمی نوت 5 و از بیرون مشابه گوشی Mi 6X است. هرچند، تمام گوشی های شیائومی تلاش دارند از ظاهر آیفون ایکس تقلید کنند.

می مکس 3 در سه رنگ طلایی، آبی و مشکی توسعه داده شده و در دو نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت‌های 252 و 300 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. شیائومی عالیه. من mi6 دارم بعد هر بار آپدیت نرم افزاری بیشتر علاقه مند میشم. کیفیت و سرعت و قیمتش خیلی خوبه

  2. یاخدا 6.9 اینچو میخوایم چیکار کنیم آخه دیگ از شور و مزه درش آوردن

  3. یهو دیگ تلویزیون خونه رو بردارید بگیرید دستتون دیگ

  4. یکم حتاشیه داره فقط

  5. وااا اینا چجوری به این تکنو لوژی دست پیدا کردن

  6. اوففف این ا تبلتم بارتیش قوی تره

  7. طراحیش نسبت به قبل خیلی بهتر شده

  8. گوشی خوبیه خدایی با این قیمت
    ولی اندازش مثل پاره اجره🙁😂