لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S با ضخامتی بسیار پایین معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S از سری ROG معرفی شد. Zephyrus S ضمن بهره‌گیری از سخت افزار قوی، باریک‌ترین لپ تاپ های گیمینگ جهان محسوب می‌شود.

بعد از معرفی ROG Zephyrus GX501 در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 به عنوان باریک‌ترین لپ تاپ مخصوص بازی جهان، همگان آینده‌ای متفاوت را برای این لپ تاپ های گیمینگ متصور شدند. ROG Zephyrus GX501 ضخامتی بسیار پایین داشت و در آن می‌توانستیم سریع‌ترین کارت گرافیک موبایلی یعنی GTX 1080 Max-Q را پیدا کنیم. هرچند، برخی بابت طول عمر پایین باتری، آن را مورد انتقاد قرار دادند. پس از آن، Zephyrus M با طراحی مدرن‌تر و البته سخت افزار ضعیف‌تر (کارت گرافیک GTX 1070 Max-Q) از راه رسید و توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. اما این پایان کار این خانواده محبوب نبوده و لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S جدیدترین محصول تایوانی‌ها برای عاشقان بازی است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S

درک تفاوت ضخامت این محصول جدید و نسل قبلی، کار دشواری است. ضخامت لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S بین 14.95 و 15.7 میلی‌متر است، در حالی که مدل اول با ضخامت 17.9 میلی‌متر ساخته شده بود. بسیاری از مشخصه‌های سخت افزاری دستگاه پیش رو با لپ تاپ ROG Strix II یکسان بوده و سازندگان باز هم از صفحه نمایشی 15.6 اینچی با وضوح 1080p، نرخ 144 هرتز و زمان پاسخگویی پایین 3 میلی‌ثانیه بهره برده‌اند. به لطف حاشیه‌های کمتر صفحه نمایش نیز ایسوس می‌گوید Zephyrus S هم‌اندازه لپ تاپ های 14 اینچی معمول موجود در بازار است. زیر قاب، پردازنده Core i7-8750H اینتل در کنار کارت گرافیک GTX 1070 Max-Q یا GTX 1060 هم به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود.

همانند نسخه اصلی، ترک پد این لپ تاپ در بخش راستی کیبورد قرار گرفته است. شاید این طراحی چندان مرسوم نباشد، اما به ایسوس اجازه می‌دهد سیستم خنک‌کننده بهتری را در بخش پشتی دستگاه تعبیه کند. به علاوه، یک پد مخصوص مچ دست در نظر گرفته شده است تا راحت‌تر بتوان از کیبوردی که در این بخش تعبیه شده، استفاده کرد. مثل ROG Strix II، ایسوس موفق شده است تا با اضافه کردن تیغه‌های بیشتر به فن 12 ولت این لپ تاپ، عملکرد حرارتی بهتری را ارائه کرده و نحوه پیاده‌سازی هیت‌سینک و لوله‌های انتقال گرما را بهینه کند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S

علاوه بر Zephyrus S، ایسوس لپ تاپ گیمینگ GL704 را هم با صفحه نمایش 17 اینچی معرفی کرده است. در این لپ تاپ بسیاری از سخت افزارهای جدیدی که بالاتر به آنها اشاره کردیم را می‌توان پیدا کرد، به جز کارت گرافیک که به GTX 1060 محدود خواهد بود. با این حال، این لپ تاپ هم‌چنان یک گزینه بسیار خوب برای افرای هست که می‌خواهند لپ تاپی گیمینگ با صفحه نمایش بزرگ و کمترین ضخامت را داشته باشند (GL704 نصف لپ تاپ های 17 اینچی سایر سازندگانضخامت دارد).

در نهایت، برای تمام افرادی که صاحب یکی از سخت افزارهای ایسوس با لامپ‌های LED هستند، ایسوس یک پکیج نرم افزاری جدید با نام Armoury Crate دارد. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد اجزای سیستم خود و نورپردازی آنها را در یک‌جا مدیریت کنید، در حالی که پیش از این به دو نرم افزار نیاز بود. هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی لپ تاپ های گیمینگ Scar II GL704 و Zephyrus S مشخص نشده است و ما امیدواریم طی روزهای آینده، اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارمان قرار بگیرد.

تصاویر لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S

بررسی اجمالی لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ایسوس فوق العادس

  2. واقعا برند عالی و بی رقیبیه ایسوس .هرکی خریده پشیمون نشده

  3. همچینم ظریف و کم ضخامت نبودا

  4. همیشه بهتر از قبل ایول به ایسوس

  5. لب تاب از این بهترم دیدم

  6. چ ظریفه و خوش ساخته