آپدیت گلکسی نوت 9

اولین آپدیت گلکسی نوت 9 سامسونگ زمان فیلم برداری سوپر اسلوموشن را افزایش داد

با گذشت کمتر از یک ماه از زمان رونمایی رسمی، نخستین آپدیت گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد. با دریافت این آپدیت در بخش فیلم برداری اپلیکیشن دوربین سامسونگ گلکسی نوت ۹ به کاربران به منظور تعیین مدت زمان فیلم برداری برای 0.2 ثانیه و یا 0.4 ثانیه حق انتخاب داده می‌شود.

پیش از آغاز عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9 به بازارهای سراسر دنیا، شرکت سازنده اولین آپدیت نرم افزاری گوشی را منتشر کرد. با دریافت این به‌روزرسانی، یک گزینه در بخش حالت فیلم برداری سوپر اسلوموشن اضافه شده و به کاربران اجازه می‌دهد در زمان استفاده از این حالت به صورت دستی (و نه به صورت خودکار)، برای انتخاب مدت زمان فیلم برداری از بین دو گزینه 0.2 ثانیه و 0.4 ثانیه حق انتخاب داشته باشند.

آپدیت مشابهی مدتی پیش برای گلکسی اس 9 نیز منتشر شده بود. پیشتر، سامسونگ به وسیله عرضه یک به‌روزرسانی نرم افزاری، فیلم برداری اسلوموشن برای 0.4 ثانیه را مشروط به کاهش نرخ فریمی به 480 فریم بر ثانیه کرده بود، اما این محدودیت در آپدیت جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رفع شد.

جزییات آپدیت گلکسی نوت 9

بر اساس گفته‌های برخی کاربران، با وجود ادعای سامسونگ، همچنان در زمان انتخاب فیلم برداری 0.4 ثانیه‌ای، نرخ فریمی به جای 960 برابر 480 فریم بر ثانیه است. باید دید وضعیت در پرچمدار تازه وارد سامسونگ بعد از انتشار آپدیت گلکسی نوت ۹ چگونه خواهد بود. گفتنی است ورژن نرم افزار این به‌روزرسانی N960FXXU1ARH5 بوده و پچ امنیتی ماه آگوست نیز درونش گنجانده شده است. کاربران بعد از خرید گوشی، به محض استفاده از آن اولین آپدیت گلکسی نوت 9 را دریافت خواهند کرد.

اگر پیشتر به هر نحوی به این گوشی دست پیدا کرده و هنوز نوتیفیکیشنی به منظور در دسترس بودن آپدیت جدید دریافت نکرده‌اید، وارد اپلیکیشن تنظیمات شده و بعد از ورود به قسمت Software Update وضعیت را به صورت دستی بررسی کنید.

آپدیت گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خب به ما چ .خوشبحال کسایی که دارن

  2. این چرا قفل کرده رو این ویژگی‌سامسونگ فقط
    خیلیم کاربرد خاص نداره به نظرم

  3. اینا که میدونستن خب همون اول بشترش میکردن