تصویر جدید گوشی آنر 8 ایکس

تصویر جدید گوشی آنر 8 ایکس همراه برخی مشخصات مهم منتشر شد

تصویر جدیدی از گوشی آنر 8 ایکس (Honor 8X) منتشر شده که خبر از عرضه آن در دو نسخه می‌دهد. همچنین برخی مشخصات فنی مهم گوشی آنر ۸ ایکس نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

این روزها گوشی آنر 8 ایکس نقل کلام بسیاری از طرفداران کمپانی هواوی است. اگرچه برند زیر مجموعه شرکت هواوی امسال تعداد زیادی گوشی گوشی جذاب را عرضه کرده است، اما آن‌ها قصد دارند یک مدل جدید دیگر به نام آنر ۸ ایکس را نیز عرضه کنند. این شرکت نخستین پوستر رسمی گوشی آنر 8 ایکس را روز گذشته منتشر کرد، پس هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نیست؛ اما ما موفق شده‌ایم برخی اطلاعات سودمند از این محصول چینی را به دست آوریم. علاوه بر این، تصویری از آن به بیرون درز پیدا کرد که خیلی سریع از منبع حذف شد. حالا می‌توانیم بیشتر با اهداف آنر آشنا شویم.

تصویر جدید گوشی آنر 8 ایکس

ما شنیده بودیم که گوشی آنر 8 ایکس قرار است در دو نسخه با اندازه نمایشگر متفاوت روانه‌ی بازار شود. تصویری که امروز از این گوشی به بیرون درز پیدا کرد نیز چنین مسئله‌ای را تایید می‌کند. بدیهی است که در اینجا ممکن است اغراق نیز صورت گرفته باشد، اما ما فرض را بر این می‌گیریم که منبع کاملا درست می‌گوید. به نظر Honor 8X بزرگ‌تر از نسل پیشین خود یعنی 7X و کوچک‌تر از Note 10 تازه معرفی شده است. اگر به خاطر داشته باشید مدل 7 ایکس از یک نمایشگر 5.93 اینچی بهره‌مند بود، در حالی که نوت 9 با یک نمایشگر غول پیکر 6.95 اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد.

تصویر جدید گوشی آنر 8 ایکس

زمانی که این اطلاعات را در کنار جزئیات به بیرون درز پیدا کرده در گذشته می‌گذاریم، ما می‌توانیم به یک جمع بندی خوبی دست پیدا کنیم. اول از همه اسناد تنا نشان می‌دهند که گوشی مذکور به یک نمایشگر 7.12 اینچی مجهز است. سپس سند دیگری منتشر شد که خبر از اندازه 6.5 اینچی این نمایشگر می‌داد. پس ما می‌توانیم ادعای عرضه گوشی آنر 8 ایکس در دو اندازه مختلف را تایید کنیم؟

تصویر جدید گوشی آنر 8 ایکس

تصویر گوشی آنر 8 ایکس در سایت تنا

تا به امروز 40 میلیون نسخه از گوشی های خانواده X آنر به فروش رفته است که فروش آن‌ها با مدل 4 ایکس بوده است و هر نسل تقریبا 10 میلیون نسخه فروش را به ثبت رسانده است. در همین زمان گفته می‌شود هدف فروش Honor 8X هواوی به مراتب بیشتر از نسل‌های پیشینش خواهد بود. برای رسیدن به این هدف، گوشی هواوی آنر 8 ایکس به سخت افزار قدرتمندتری شامل جدیدترین نسل تراشه‌های پرچمدار کایرین و فناوری به روز شده GPU Turbo تجهیز خواهد شد. پس به طور کلی عملکرد دیوایس نیز ارتقا پیدا می‌کند.

جدا از این، گوشی جدید هواوی آنر به فناوری جدید شرکت هواوی نیز تجهیز می‌شود که گفته شده حاصل 30 سال تحقیق و توسعه است. نام آن «حالت آسانسور» است که می‌تواند عدم تاخیر در تغییر شبکه در هنگام ورود و خروج را به ارمغان بیاورد. تماس و یا سایر عملیات‌های مخابراتی تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت. این فناوری تا به امروز در هیچ گوشی پرچمداری مورد استفاده قرار نگرفته و اولین مورد آن آنر 8X خواهد بود. با تمام این موارد، هواوی می‌تواند قیمت نهایی گوشی جدیدش را مدیریت کرده و هزینه‌ای کمتر از 300 دلار را روی دست مشتریان بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اون عکسه از کجا گرفتن پرده اویزونه شبسه خونه ننه بزرگا ایرانه😂😂