هدفون WH-1000XM3 سونی

هدفون WH-1000XM3 سونی با قابلیت حذف نویز انتخابی رونمایی شد

این روزها بیشتر هدفون‌ها و حتی ایربادها مجهز به سیستم حذف نویز محیطی هستند. در نمایشگاه IFA 2018 نیز شاهد معرفی هدفون WH-1000XM3 سونی بودیم که در کنار کیفیت عالی خود، نویزها را نیز به صورت انتخابی با کمک چیپ اختصاصی خود حذف می‌کند.

امروز در جریان نمایشگاه IFA 2018 سونی از جدیدترین و با کیفیت‌ترین هدفون خود پرده برداشت. هدفون WH-1000XM3 سونی آمده تا خاطرات خوش موفقیت هدفون هدفون WH-1000X را دوباره تکرار کند و با پردازشگر اختصاصی QN1 خود به کاربر اجازه می‌دهد با تمام وجود از موسیقی لذت ببرد. این چیپ توسط سونی طراحی و تولید شده و بنا بر ادعای سازنده، QN1 نسبت به نسل پیش چهار برابر قدرتمندتر عمل می‌کند. بنابراین دیگر نگرانی در مورد صداهای مزاحم در ایستگاه مترو یا هواپیما وجود نخواهد داشت و حتی در بدترین شرایط می‌توان از هدفون WH-1000XM3 سونی استفاده کرد.

هدفون WH-1000XM3 سونی

هدفون WH-1000XM3 سونی سبک و جمع و جورتر طراحی شده و این موضوع یک نقطه قوت برای محصول جدید ژاپنی‌ها به حساب می‌آید، چرا که بیشتر افراد با هدفون‌های سبک احساس راحتی بیشتری دارند. همچنین این هدفون سبک‌تر از Hear On 2 سونی ساخته شده اما کیفیت بسیار بالاتری ارائه می‌کند. طراحی هدفون جدید سونی بسیار زیبا و شیک انجام شده و قسمت‌های رو گوشی هدفون به شکل متفاوت و خاصی برش خورده‌اند که به جذابیت هرچه بیشتر گجت می‌افزاید. یک پورت USB-C روی هدفون WH-1000XM3 سونی تعبیه شده تا به وسیله آن شارژ دستگاه با سرعت بسیار بالایی انجام شود. سونی اذعان دارد تنها با 10 دقیقه شارژ کردن هدفون می‌توان تا 5 ساعت به موسیقی گوش داد و به نوعی این هدفون را می‌توانیم در زمره اولین هدفون‌های مجهز به فناوری شارژ سریع بدانیم.

هدفون WH-1000XM3 سونی

ژاپنی‌ها دکمه‌های کنترلی لمسی برای هدفون جدیدشان طراحی کرده‌اند که در نگاه اول عاشق آن‌ها خواهید شد، یا به طور کامل از آن‌ها تنفر پیدا خواهید کرد. با انجام سوایپ روی کاپ‌های هدفون می‌توان به تنظیم میزان صدا و اجرای آهنگ‌های قبلی یا بعدی پرداخت. گرچه هدفون WH-1000XM3 سونی از چیپ QN1 به منظور حذف نویزهای محیطی استفاده می‌کند، اما قابلیتی برای آن در نظر گرفته شده تا صدای فضای اطراف همزمان با موسیقی به گوش برسند. این ویژگی برای استفاده از هدفون در مکان‌های عمومی بسیار کارآمد خواهد بود. به منظور استفاده بهتر و بهینه‌تر از ویژگی حذف نویز این هدفون می‌توانید هدفون WH-1000XM3 را به یکی از تلفن‌های هوشمند سونی متصل کنید تا به تنظیمات حذف نویز داینامیک دسترسی پیدا کنید.

هدفون WH-1000XM3 سونی

هدفون WH-1000XM3 سونی مجهز به مبدل دیجیتال به آنالوگ 32 بیتی و آمپلی‌فایر روی چیپ QN1 است و بنابراین انتظار کیفیت صدای بالاتری نسبت به نسل‌های پیشین این هدفون داریم. در تست‌های انجام شده به منظور بررسی میزان حذف نویزهای محیطی، یکی از آزمایش‌گران هدفون WH-1000XM3 سونی را در سفر خود به داخل هواپیما برده بود. خوشبختانه نویزها تا حدود بسیار زیادی با موفقیت حذف شدند و آزمایش‌گر حتی متوجه صدای برخاستن و فرود هواپیما نشده بود. همان اندازه که قابلیت حذف نویز این هدفون عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، پدهای رو گوشی آن نیز عایق خوبی برای جلوگیری از نشت آهنگ درحال پخش هستند و اطرافیان کاربر متوجه صدایی از سوی هدفون نخواهند شد.

اگر به موسیقی و هدفون جدید چشم بادامی‌ها علاقه‌مند هستید باید بدانید سونی برای محصول جدیدش برچسب قیمت 350 دلاری برگزیده و آن را از اواسط شهریورماه جاری روانه بازار خواهد کرد. در صورتی که پرداخت چنین هزینه‌ای را برای هدفون معقول نمی‌دانید، بهتر است نگاهی به هدفون Hear On 2 نیز داشته باشید که کیفیت بسیار خوبی دارد اما قابلیت حذف نویز آن انتخابی نیست.

هدفون WH-1000XM3 سونی

در نمایشگاه IFA 2018 سونی با محصولات متنوعی به استقبال دوست‌داران موسیقی رفته و پیش از مراسم معارفه هدفون WH-1000XM3 سونی، اسپیکر بزرگ SRS-XB501G نیز رونمایی شده بود که با توجه به ظاهر و ابعادش احتمالا آن را با وسایل یک دی جی اشتباه خواهید گرفت. گرچه این اسپیکر 300 دلاری قیمت گزاف‌تری نسبت به اسپیکرهای لاجیتک (Logitech) و سایر برندها دارد اما صدایی بلندتر و شفاف‌تر تولید می‌کند. همچنین بدنه آن مقاوم به نفوذ آب و گرد و غبار طراحی شده و نگرانی بابت تمیز نگه داشتن آن وجود نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هدفون با کیفیتی باید باشه