کنسول سگا مگا درایو مینی

عرضه کنسول سگا مگا درایو مینی به تاخیر افتاد

علاقه‌مندانی که منتظر ورود کنسول سگا مگا درایو مینی (Sega Mega Drive Mini) به بازار در هفته‌های پیش‌رو و خاطره‌بازی با آن بودند، باید کمی بیشتر انتظار بکشند؛ چرا که عرضه این کنسول به سال 2019 موکول شده است.

پیش‌تر قرار بود کنسول سگا مگا درایو مینی که ورژن مینیاتوری و کوچک شده‌ی کنسول کلاسیک سگا است، در سال 2018 روانه بازار شود؛ اما به تازگی کمپانی سازنده در حساب توییتر خود، از به تاخیر افتادن این موضوع تا سال آینده خبر داد.

کنسول سگا مگا درایو مینی

این روزها کمپانی‌های مختلف، تولید و فروش ورژن مینی کنسول‌های نوستالژیک را باب کرده‌اند و این اقدام، با استقبال مشتریانی که علاقه‌مند به زنده شدن خاطرات دوران کودکی خود هستند نیز مواجه شده است. از جمله می‌توان به سونی اشاره کرد که به تازگی از عرضه‌ی پلی استیشن کلاسیک همراه با 20 بازی پیش‌فرض، به قیمت 99 دلار در دسامبر سال جاری خبر داد.

کمپانی سگا نیز به مناسبت بزرگداشت سی‌امین سالگرد عرضه‌ی کنسول مگا درایو در ژاپن، قصد فروش نسخه مینیاتوری آن را در سال جاری میلادی داشت که البته حالا این تصمیم در سال 2019 عملی خواهد شد. ظاهرا همکاری سگا با یک شرکت ژاپنی برای طراحی سخت افزاری و توسعه نرم افزاری کنسول در جریان است. بر اساس اعلام کمپانی این محصول پس از آماده‌سازی، در ژاپن و اروپا با نام کنسول سگا مگا درایو مینی و در امریکای شمالی با نام جنسیس مینی (Genesis Mini) عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وارد کننده های خاص واردش مکنن

  2. خیلی خوشکله اما فکر نکنم با این تحریم ها به دست ایرانی ها برسه