گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷

نگاه نزدیک گجت نیوز به گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷ (Samsung Galaxy A7)

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷ (Samsung Galaxy A7) هم در کنار گلکسی A9، در رویداد مالزی به نمایش در آمد. به همین بهانه، گالری عکس گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ را آماده کرده‌ایم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

چندی پیش، مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ از تغییر استراتژی‌های شرکت خبر داد و اعلام کرد که قابلیت‌های جدید را ابتدا در گوشی های میان رده معرفی خواهد کرد. حالا در رویداد مالزی، گلکسی A9 به عنوان اولین موبایل مجهز به دوربین 4 گانه در جهان پیش روی ما قرار گرفته است. این تلفن هوشمند مجموعا به 5 سنسور دوربین مجهز شده و با سخت افزاری قوی به دست کاربران می‌رسد. هرچند، گلکسی A9 تنها ستاره این کنفرانس نبود زیرا مدیران گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷ را هم نمایش دادند. گلکسی A7 جدید به دوربین سه گانه عمودی مجهز شده و با پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی به دست کاربران می‌رسد.

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷

همانند سایر میان رده های خانواده گلکسی A، در این گوشی هم می‌توان نمایشگر کم‌حاشیه سوپر آمولد را در بخش جلویی پیدا کرد. گلکسی A7 با بهره‌گیری از طراحی ساندویچی، فریمی آلومینیومی داشته و قاب پشتی شیشه‌ای، جلوه‌ای خاص به آن می‌بخشد. هرچند، استفاده از شیشه در این بخش یعنی ما با یک جذب‌کننده واقعی اثر انگشت رو به رو هستیم. با این وجود، احتمالا توجه شما بیشتر به کیفیت ساخت بالا و حس لوکسی که دستگاه منتقل می‌کند، جلب خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷

همانند گلکسی A9، تمرکز اصلی در ساخت گلکسی A7 جدید هم روی دوربین بوده است. در واقع، خریداران از دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با لنز f/1.7، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 برخوردار خواهند شد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین 24 مگاپیکسلی در خدمت کاربران است.

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷

گلکسی ای 7 2018 از جمله میان رده هایی است که با سخت افزار قوی و امکانات نرم افزاری فراوان به دست کاربران می‌رسد. باید منتظر ماند و دید که این تلفن های هوشمند چه عملکردی در بازار جهانی خواهند شد.

در ادامه، از شما دعوت به تماشای گالری عکس گلکسی ای 9 2018 می‌کنیم. تصاویر پیش رو، به صورت اختصاصی توسط گجت نیوز تهیه شده‌اند.

گالری عکس گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حسگر اثر انگشتش کجاست پس

  2. اینم گوشی خوبیه چرا کسی به این اهمیت نمیده