آپشن کروز کنترل

ایران خودرو آپشن کروز کنترل را از دنا حذف می‌کند

شرکت ایران خودرو قصد دارد برای تحویل خودرو دنا به مشتریان، آپشن کروز کنترل را از این محصول حذف کند. در گذشته هم این شرکت رینگ‌های آلیاژی را از این خودرو برداشته بود.

آپشن کروز کنترل یکی از قابلیت‌های محبوب خودرو دنا محسوب می‌شود و کاربران زیادی به خاطر همین ویژگی به خرید این خودرو تمایل دارند؛ اما اخیرا در بخش حساب کاربری مشتریان دنا که در سایت رسمی ایران خودرو نمایش داده می‌شود، اطلاعاتی منتشر شده که حاکی از حذف آپشن کروز کنترل است. قابلیتی که قرار بود در نسخه سورن توربو جدید نیز به کار گرفته شود. برخی این اقدام ایران خودرو را به مواردی نظیر مشکلات واردات و تامین قطعه مرتبط می‌دانند که باید منتظر بیانیه‌ای رسمی از سوی شرکت ایران خودرو باشیم. تا الان مشخص نشده که آیا کروز کنترل از نسخه دنا پلاس هم حذف می‌شود یا خیر؟ از طرفی در گذشته نیز رینگ‌های آلیاژی از خودرو دنا حذف شده است.

آپشن کروز کنترل

آپشن کروز کنترل چیست؟

امروزه بسیاری از خودروهای تولیدی دنده‌ای و اتوماتیک در سطح جهان به قابلیت کروز کنترل مجهز‌ بوده و این آپشن سابقه زیادی در صنعت خودرو دارد. کروز کنترل امکانی را برای راننده فراهم می‌سازد تا بدون اینکه به روی پدال گاز فشار آورد، از روی غربلیک فرمان سرعت خودرو را تنظیم کرده و با کمترین نوسان سرعت به مسیر خود ادامه دهد. بدون شک آپشن کروز کنترل یک قابلیت کاربردی محسوب می‌شود و به همین دلیل شرکت ایران خودرو برای بهبود وضعیت رفاهی خودروهای دنا و دنا پلاس، این دو خودرو ملی را به قابلیت کروز کنترل تجهیز کرده است.

آپشن کروز کنترل

انتظار می‌رود خودروهیا دنا که بدون کروز کنترل عرضه می‌شوند، طرح غربیلک فرمان جدیدی نسبت به مدل‌های فعلی داشته باشند و طرح فرمان آنها شبیه به خودرو سورن ELX خواهد بود. اگر اکنون به بخش محصولات سایت ایران خودرو مراجعه کنید، هنوز حذف رینگ آلیاژی و کروز کنترل در بخش معرفی خودرو دنا با کد 701 و 702 به صورت رسمی اعلام نشده، اما تصویری که یکی از خریداران خودرو دنا منتشر کرده، نشان‌دهنده حذف کروز کنترل است.

آپشن کروز کنترل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خداوند بزرگ ، پرودگار مهربان ، ریشه ظلم و فساد را از این مملک بزدا و باعث و بانی هایش رو در دونیات دچار عذاب الهی کن ، چرا ، چقد ظلم … ماشین صد و ده میلیونی نباید این ابشن رو داشته باشه ،؟! سویچ معمولی ، رینگ معمولی ، برداشتن ابشن هایی خاص و و و و ، این فقط گوشه ریزی از ضلم و فساد ظالمان این زمان دیار کهنم است ، خداوندا خودت می بینی نیازی به گفتن بنده ات نیست 😢🙏🙏🙏🙏
    الهی آمین

  2. لعنت الله علی القوم الظالمین

  3. حالا واسه چی می خواد حذفش کنه ؟؟؟!!!!