گوشی جدید آنر

گوشی جدید آنر به زودی با نمایشگر کم‌حاشیه معرفی می‌شود

گوشی جدید آنر که احتمالا آنر 10 لایت (Honor 10 Lite) یا آنر 10 آی (Honor 10i) نام خواهد داشت، به زودی با نمایشگر کم‌حاشیه معرفی می‌شود. این موضوع را پوستر لو رفته از طریق Weibo تایید می‌کند.

Honor 10، از پرچمداران اقتصادی چینی‌هاست که اواخر فروردین سال جاری شاهد معرفی آن با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فراوان بودیم. چند ماه بعد از آن، شایعاتی پیرامون عرضه آنر 10 لایت با 4 گیگابایت رم به بیرون درز کرد. حالا نیز پوستری جدید منتشر شده که معرفی یک گوشی جدید از خانواده Honor 10 را تایید می‌کند.

از آنجایی که آنر 9 لایت، دسامبر سال گذشته پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته بود، رونمایی از آنر 10 لایت می‌تواند منطقی باشد. از طرفی، برخی می‌گویند آنر 10i جایگزین آنر 9i است؛ ادعایی که ما در مورد آن چندان مطمئن نیستیم چرا که این گوشی، تابستان عرضه شده بود و احتمالا تا نسخه بعدی آن، کمی فاصله زمانی وجود خواهد داشت.

گوشی جدید آنر

پوستر منتشر شده از گوشی جدید آنر اطلاعات چندانی را در مورد این دستگاه فاش نمی‌کند. به علاوه، احتمالا هواوی برای معرفی این گوشی با یکی از خوانندگان جوان چینی به نام “Zhu Zhengting” همکاری خواهد داشت.

مشخصات احتمالی گوشی جدید آنر

انتظار می‌رود آنر 10 لایت یا آنر 10 آی با حداقل 2 دوربین در بخش پشتی، نمایشگر 18:9، تراشه کایرین 710 و اندروید اوریو روانه بازار شود.

هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ۳ برابر قیمت این گوشیو به من نقدی بدن بازم سمت خرید اینا نمیرم

  2. نمیاشگر کم حاشیه خوب نیس
    نمایشگر فاقد حاشیه خوبه