تست مقاومت مایکروسافت سرفیس پرو 6

تست مقاومت مایکروسافت سرفیس پرو 6 (گجت تی وی)

بدون شک Surface Pro 6 یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است؛ اما آیا مقاومت این تبلت هم به اندازه قدرت آن بالاست؟ در ویدیوی اختصاصی گجت نیوز از تست مقاومت مایکروسافت سرفیس پرو 6 به این سوال پاسخ خواهیم داد.

با اینکه مایکروسافت در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند موفق نبود، اما تبلت های این کمپانی آمریکایی، طرفداران بسیاری دارد. چندی پیش، اهالی ردموند در یک رویداد سخت افزاری از جدیدترین محصولات خود پرده برداشتند که سرفیس پرو 6 نیز در میان آنها بود. این تبلت هیبریدی که با قیمت پایه 999 دلار به فروش می‌رسد، به صفحه نمایشی 12.2 اینچی مجهز شده و مطابق با انتخاب کاربران، پردازنده‌های نسل هشتمی Core i5-8350U یا Core i7-8650U نقش مغز پردازشگر را در آن ایفا خواهند کرد.

مایکروسافت از منیزیم در ساخت این تبلت بهره برده است تا علاوه بر زیبایی، محصولی مقاوم پیش روی کاربران باشد. به همین بهانه، در جدیدترین سری از ویدیوهای تست مقاومت می‌خواهیم سرفیس پرو 6 را زیر شکنجه برده و مقاومت آن را در برابر خط و خش، آتش و خمیدگی محک بزنیم. تصور می‌کنید این تبلت گران‌قیمت در آزمایش سخت ما می‌‌تواند سربلند باشد؟

تست مقاومت مایکروسافت سرفیس پرو 6