تست مقاومت گلکسی ای 7

تست مقاومت گلکسی ای 7 در برابر چکش و آچار (گجت تی وی)

امروز یک ویدیوی جذاب و البته متفاوت برای شما داریم: تست مقاومت گلکسی ای 7 2018 سامسونگ در برابر چکش، آچار و سایر ابزار محکم! در این ویدیو می‌خواهیم Galaxy A7 را زیر شکنجه برده و مقاومت آن را بسنجیم.

گلکسی ای 7 نخستین گوشی سامسونگ با دوربین پشتی سه گانه است. این دستگاه همچنین اولین میان رده بازار با دوربین سه گانه محسوب می‌شود و توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. اما در آزمایش امروز ما، قدرت پردازشی یا توانایی دستگاه در ثبت تصاویر باکیفیت مهم نیست و ما صرفا به جنس بدنه و مقاومت دستگاه توجه داریم. سامسونگ در تولید گلکسی A7 از شیشه در هر دو بخش پشتی و جلویی بهره برده‌اند و پوشش محافظ گوریلا گلس 3، از نمایشگر در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند. بر خلاف گوشی های گران‌تر، اینجا خبری از آلومینیوم یا فلزهای دیگر نیست و از پلاستیک به عنوان فریم اصلی استفاده شده است. اما آیا بدنه این گوشی به اندازه کافی مقاوم هست؟

شاید تست مقاومت یک گوشی با چکش کمی غیر متعارف به نظر رسد، ولی بسیاری از کاربران می‌خواهند پیش از خرید یک گوشی جدید، از مقاومت آن در شرایط مختلف، حتی هنگامی که ناگهان وسیله‌ای روی موبایل آنها می‌افتد، مطمئن شوند؛ به همین جهت، این‌بار سراغ میان رده دوست‌داشتنی سامسونگ رفته‌ایم تا این دسته از افراد، از مقاومت موبایل آینده خود مطمئن شوند. در ادامه، از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنیم.

تست مقاومت گلکسی ای 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. درود تست مقاومت گوشى گلکسى جى 4 2018 هم همانند همین گلکسى A7 با ابزار چکش و آچار امتحان خودش رو با موفقیت پس داد!
    😉

  2. درود تست مقاومت گوشى گلکسى جى 4 2018 هم همانند همین گلکسى A7 با ابزار چکش و آچار امتحان خودش رو پس داد!
    😉

  3. این یارو چرا نمیفهمه گوشی رو باید بزاره رو میز