پوشش زنده مراسم معرفی گلکسی اس 10 سامسونگ ، UNPACKED 2019

امشب گجت نیوز پوشش زنده‌ای از مراسم معرفی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S10 & S10 Plus) خواهد داشت. رویداد آنپکد 2019 سامسونگ (UNPACKED 2019) راس ساعت 22:30 دقیقه امروز چهارشنبه 1 اسفند 97 برگزار می‌شود.

امروز یکم اسفند 97 راس ساعت 22:30 دقیقه به وقت تهران، سامسونگ در تالار بیل گراهام سان فرانسیسکو میزبان رویداد خبری UNPACKED برای معرفی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس، دو پرچمدار جدید خود است. گجت نیوز نیز مطابق هر سال، پوشش زنده‌ی خبری را از این مراسم خواهد داشت.

مراسم معرفی گلکسی اس 10

سامسونگ گلکسی اس 10 - samsung galaxy 10

سامسونگ در آنپکد 2019 می‌خواهد از گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 پرده بگشاید. با توجه به شایعات مختلف، این خانواده شامل سه عضو به نام گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای خواهند بود که سومین مدل، ارزان قیمت‌تر از دو مدل دیگر بوده و به عنوان رقیب آیفون ایکس آر اپل شناخته می‌شود.

دو مدل اصلی و پلاس به ترتیب از نمایشگرهای 6.1 و 6.3 اینچی از نوع Infinity-O بهره می‌برند. این نمایشگر که سامسونگ آن را در کنفرانس توسعه دهندگان خود معرفی کرد، به جای ناچ راه حل تازه‌ای را ارائه می‌کند. در واقع بریدگی در بالا، سمت راست صفحه برای جایگرین یک یا دو دوربین سلفی ایجاد شده تا به جز آن، تمام فضای قاب جلویی به نمایشگر اختصاص داده شود. سامسونگ اسکنر اثر انگشت را نیز از قاب پشتی حذف کرده و در زیر نمایشگر این دو جای داده است. به جز اندازه نمایشگر، تفاوت این دو مدل در تعداد دوربین‌های سلفیشان است. در جایی که مدل اصلی به دوربین سلفی تک لنزی تجهیز بوده و مدل پلاس از دوربین سلفی دوگانه بهره می برد. هر دو گوشی، نخستین گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 خواهند بود که به دوربین سه‌گانه پشتی تجهیز می‌شوند.

دیگر مدل این خانواده، یعنی گلکسی اس 10 ای به نمایشگر کوچک‌تر 5.8 اینچی با وضوح کمتر تجهیز خواهد بود. تراشه‌ی این گوشی با دو مدل فوق یکسان است، اما به جای سه دوربین در پشت، دو دوربین قرار دارد و یک دوربین سلفی نیز در جلو استفاده شده است. همچنین اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نیز برای مهار هزینه‌ها از این نسخه حذف شده تا آن در پنل پشتی،‌ در دسترس کاربران قرار بگیرد.

تصاویر باکیفیتی از گلکسی واچ اکتیو و گلکسی بادز افشا شد

البته این تمام ماجرا نیست؛ اگر شایعات واقعیت داشته باشد سامسونگ می‌خواهد یک نسخه‌ی 5G از این خانواده را نیز ارائه کند که احتمالا گلکسی اس 10 ایکس نام خواهد داشت. همچنین گفته شده که سامسونگ در این مراسم از نسخه جدید گلکسی بادز (Galaxy Buds) در کنار نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام گلکسی واچ اکتیو (Galaxy Watch Active) رونمایی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصولات، با گجت نیوز همراه باشید.‌ امروز، روز طرفداران سامسونگ است.

پخش زنده مراسم آنپکد 2019 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. گجت نیوز
    مراسم تموم شد بیا !

  2. ای بااباااااا…
    اون قدر قطو وصل شد اخرش نفهمیدم چی شد …
    گجت نیوز ؟
    ای کاش پوشش مراسم رو انلاین از youtub ، استریم میکردی
    من تو youtub دیدم در حال پخشه !
    فک کنم از سایت سامسونگ ایران اسریم میکنی
    ای کاش با یوتوب میکردی
    ولی در کل ممنون خیلی جذاب این کارت
    خسته نباشی

  3. ممنون و خسته نباشین به تیم خوبه ترجمه و دوبلتون

  4. دمت گرم بابت پوشش برم ببینم تا دیر نشده

  5. چقدر کار تیمه دوبله و ترجمتون خوبه خسته نباشن

  6. من خیلی وقته منتظرم . سامسونگ عالیه فقط قیمت دلار کمی دردسر ساز شده

  7. یک ساعتو نیم دیگه تا کنفرانس

  8. ای کاش قدری در انتخاب برنده ها مردم دقت می کردند
    ای کاش