تبلت گیمینگ ایسر Predator معرفی شد

شاید پیش از این در دنیای گیمر ها گجتی نظیر تبلت جایگاه خاصی نداشت و کمتر کسی پیدا می شد که این گجت ها را برای بازی کردن انتخاب کند. اما گیمرهای امروزی به بازی‌های آنلاین علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند و برای انجام این بازی‌ها هم چیزی بهتر از یک تبلت سبک و قدرتمند نیست.پس طبیعی است که کمپانی های سازنده نظیر ایسر به سمت تولید تبلت های گیمینگ بروند.ایسر به تازگی از یک تبلت گیمینگ ۸ اینچی با نام Predator رونمایی کرده و با اینکه هنوز مشخصات فنی دقیقی برای آن منتشر نشده اما ظاهر نسبتا عجیب این تبلت نظر هر گیمری را به خود جلب می کند.

Predator Gaming Tablet تبلتی اندرویدی است که قطر نمایشگر آن ۸ اینچ است. طراحی تبلت جدید شبیه تبلت گیمینگ آرکاس نیست و حتی گیم‌پد خاصی همراه آن معرفی نشده است.گوشه‌های قرمز رنگ فقط برای زیبایی تبلت در نظر گرفته نشده‌اند بلکه ۴ اسپیکر رو به جلو را پنهان می‌کنند و این یعنی در این تبلت می بایست منتظر کیفیت صدای عالی باشیم! لنز دوربین این تبلت هم به نظر اندکی بزرگ‌تر از حد معمول است.

acer-predator-tablet-2

در مورد سخت‌افزار داخلی خبری در دست نیست اما رزولوشن نمایشگر ۸ اینچی تبلت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. ممکن است ایسر سراغ تراشه‌ی قدرتمند S810 کوآلکام رفته باشد اما از آن محتمل‌تر این است که از تراشه‌ی رده اول بعدی کوآلکام یعنی S820 و یا تراشه‌های انویدیا تگرا کی‌وان و از همه جالب‌تر تگرا ایکس‌وان استفاده شده باشد.

نظر شما در مورد تبلت گیمینگ Acer Predator چیست ؟

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا کم نذاشته ایسر فقط اگر در عمل خوب باشه عالیه :Afraid: :Aerobics: