فراری GTC 4 Lusso 2017 معرفی شد

وقتی فراری نخستین FF را در سال ۲۰۱۲ روانه‌ی بازار کرد، یک سنتی شکنی به حساب می‌آمد، چرا که اولین فراری با چهار چرخ متحرک بود. اما به تازگی نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از این خودرو رونمایی شد که فراری در آن به جای پیروی کردن از نام سری “F” تصمیم گرفته  بیشتر یاد آور خودرو خاطره انگیز GTB 4 Lusso باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانند FF، خودرو جدید GTC4Lusso یک هاچ بک با سقفی طولانی است. اما این بار با خودرویی خانوادگی طرف هستیم. جالب است فراری بعد از تمام سالهایی که صرفا خودرو های سوپر اسپرت دو سرنشینه تولید می‌کرد، تصمیم گرفته جانشین FF را چهار سر نشینه طراحی کند. البته این اصلا بدان معنا نیست که از قابلیت های GTC4 Lusso کم شده بلکه روح FF در آن دمیده شده. در واقع باید از مدل جدید فراری به عنوان یک سوپر اسپرت خانوادگی یاد کرد که چیزی بیش از سوپر اسپرت های دیگر است.

یک طراحی ظاهری جدید در GTC4Lusso دیده می‌شود، سقفی صاف تر و صیقلی تر و طراحی هاچ بک در عقب خودرو که از FF به ارث رسیده است. بزرگترین تغییر ابعاد ، افزایش عرض خوردو ( حدود ۱.۱ اینچ رشد ) به حساب می‌آید. در عقب خودرو هم تفاوتی هایی به چشم می‌خورد، که اصلی ترین آنها اسپویلر سقف جدید و دیفیوزر عقب هستند. به طور کلی، طول و ارتفاع، هر دو به میزان کمتر از ۱ اینچ با رشد مواجه شده اند.  GTC4Lusso اسپورت مجددا طراحی شده و تفاوت هایی در آن ایجاد شده اند. جلو پنجره گسترده تر شده و چراغ جلو تغییراتی پیدا کرده و همچنین فضای داخلی با چرم پوشیده شده . در داخل هم تغییرات کوچک و بزرگی به چشم میخورد، صفحه نمایش به اندازه‌ی ۱۰.۳ اینچ ارتقا یافته و همچنین فرمان به مراتب کوچکتر از قبل شده است.

شاخص ترین بخش این خوردو توانایی مکانیکی است که با چهار چرخ متحرک زوج شده است. موتور فراری جدید چندین اسب بیشتر از V12 ( هنوز هم به طور تنفس طبیعی ) موجود در FF قتدر تولید می‌کند. توان خروجی از ۶۵۱ به ۶۸۱ رسیده و گشتاور هم از ۵۰۴ به ۵۱۴  پوند فوت ارتقا یافته است. فراری ادعا می‌کند خوردو تولیدی می‌تواند صفر تا صد را در طول ۳.۴ ثانیه طی کند و نهایتا به سرعتی بیش از ۳۳۴ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

GTC4Lusso قرار است ماه آینده و طی نمایشگاه سالانه اتومبیل ژنو رونمایی شود. در مورد قیمت هنوز خبر قطعی وجود ندارد اما مطمئنا کمتر از ۳۰۲,۴۵۰ دلاری که برای FF در نظر گرفته شده بود نخواهد بود. نظر شما راجب غول جدید ایتالیایی ها چیست؟

منبع: caranddriver

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*