قیمت و زمان عرضه تبلت OneTouch Xess ؛ هیولای 17 اینچی آلکاتل

تبلت OneTouch Xess تازه ترین محصول کمپانی فرانسوی آلکاتل است که اواخر سال 94 شاهد رونمایی از آن بودیم. این تبلت 17 اینچی غول پیکر از تاریخ سوم اردیبهشت ماه و با قیمتی حدود 500 دلار قابل عرضه خواهد بود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بازار الکترونیک سالانه میزبان حضور دستگاه‌های مختلفی در این حوزه است. ماه آوریل نیز یکی از ماه‌های شلوغ سال جاری است که شاهد رونمایی چندین دستگاه در آن هستیم.

تبلت OneTouch Xess ؛ محصولی ایده آل برای خانواده‌ها

کمپانی فرانسوی آلکاتل در نمایشگاه IFA سال گذشته از تبلت OneTouch Xess ؛ دستگاه 17.3 اینچی غول پیکر خود رونمایی کرد. تبلتی که قصد دارد مخاطبین خودش را صاحب یک کامپیوتر بزرگ همراه کند. آلکاتل نام این دستگاه را ” تبلت آشپزخانه ” گذاشته و هدف اصلی آن نیز درواقع استفاده‌های خانگی است. علاوه بر آن از تبلت OneTouch Xess می‌توان به عنوان یک هاب مرکزی نیز استفاده کرد که می‌تواند به وسیله تمامی اعضای خانواده مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال کودکان می‌توانند برنامه‌های مخصوص به خود را توسط آن مشاهده کنند؛ از آن به عنوان کنترل کننده دوربین‌های حفاظتی منزل استفاده کرده و یا تازه ترین متدهای آشپزی را با آن مرور کنید.

تبلت OneTouch Xess به یک پایه‌ی متصل مجهز شده است و کاربران می‌توانند از طریق آن تبلت خود را بین زاویه‌های 30 تا 70 درجه قرار دهند. علاوه بر آن کاربران قادر خواهند بود تا از سنسورهای حرکتی این تبلت نهایت استفاده را کرده و بدون کوچکترین لمس صفحه نمایش، توسط حرکات دست و غیره کنترل آن را بر عهده گیرند.

Alcatel-OneTouch-Xess-in-pictures (1)

از دیگر مشخصات تبلت OneTouch Xess آلکاتل می‌توان به صفحه نمایش 17.3 اینچی با کیفیت Full Hd، پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک با سرعت 1.5 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، باتری بسیار قدرتمند 9.600 میلی‌آمپری، قلم استایلوس، سیستم عامل اندروید مارشمیلو و پشتیبانی از 10 لمس همزمان اشاره کرد. علاوه بر آن بلندگوهای 3 واتی برند JBL نیز پخش کننده با کیفیت موجود بر روی این دستگاه است که موجب لذت هرچه بیشتر کاربران خواهد شد.

علاقه مندان قادر خواهند بود تا تبلت OneTouch Xess را از تاریخ سوم اردیبهشت ماه و با قیمتی حدود 500 دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام یعنی توی ایران هم عرضه میشه واقعاهمچین قیمتی برای این خیلی عالی رم بالاکیفت فول اچ دی ممنون اگه جواب بدید