نسخه ویژه هواوی میت 8

نسخه ویژه هواوی میت 8 با امضای لیونل مسی عرضه خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید شرکت هواوی و ZTE از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در چین هستند و آن‌طور که پیدا است این دو شرکت به‌منظور گسترش فروش خود لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را به‌عنوان سفیر تبلیغاتی انتخاب کرده‌اند. این دو در واقع برترین فوتبالیست‌های جهان هستند و حال به سفیر برندهای گوشی هوشمند چینی تبدیل شده‌اند. اکنون لیونل مسی به‌صورت رسمی سفیر تبلیغاتی نسخه ویژه هواوی میت 8 شده است.

اگر اخبار دیروز گجت نیوز را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که کریستیانو رونالدو سفیر تبلیغاتی فبلت Nubia Z11 Max شده و قراردادی را با ZTE امضا کرده است. جدا از این مدت زیادی است که لیونل مسی سفیر تبلیغاتی هواوی شده و در نهایت امروز تصویری از این فوتبالیست مشهور با در دست داشتن گوشی هوشمند هواوی میت 8 منتشر شد.

شرکت هواوی به‌تازگی نسخه ویژه‌ای از گوشی هوشمند میت 8 ( Mate 8 ) را معرفی کرد که امضای مسی در پشت آن حک شده است. البته معرفی نسخه اصلی این دستگاه به ماه نوامبر باز می‌گردد. آن‌طور که پیدا است نسخه ویژه هواوی میت 8 فقط در رنگ طلایی عرضه می‌شود و قرار است که به‌زودی با قیمت 4399 یوان برابر با 670 دلار روانه بازار چین شود. نسخه ویژه هواوی میت 8 دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است، پس خبری برای وجود نسخه دیگر با رم 3 گیگابایتی نیست.

نسخه ویژه هواوی میت 8

گوشی هوشمند هواوی میت 8 دارای صفحه‌نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است، این دستگاه از جنس فلز ساخته شده و همان‌طور که در این خبر اعلام کردیم به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی Kirin 950 و پردازشگر گرافیکی Mali-T880 تامین می‌شود، دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است. لازم به ذکر است که نسخه 6.0 اندروید مارشمالو با رابط کاربری Emotion UI 4.0 به‌صورت پیش‌فرض در آن نصب شده است.

دستگاه فوق دارای درگاه سیم کارت دوگانه بوده و باتری 4000 میلی‌آمپری انرژی آن را تامین می‌کند که البته غیرقابل جابه‌جایی است. این دستگاه تنها 185 گرم وزن دارد و ابعاد آن 157.1 در 80.6 در 7.9 میلی‌متر است، متاسفانه هنوز تاریخ رسمی عرضه به بازار این دستگاه منتشر نشده و خبری هم درباره عرضه به بازار جهانی نیست، شاید نسخه ویژه هواوی میت 8 به‌صورت انحصاری فقط در چین عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*