تلفن هوشمند Motorola RAZR HD با پوشش محکم در راه است

 

اسمارت فون بعدي مورتورولا در راه است و هنوز مدتي تا عرضه آن مانده. اما از هم اکنون اطلاعات زيادي از آن درز کرده و ما تقريبا همه چيز را درباره Motorola RAZR HD مي دانيم. داستان از جايي شروع شد که يکي از مهندسان موتورولا اشتباها عکسي را در اکانت پيکاساي خود آپلود کرد که با اين اسمارت فون گرفته شده بود.

پس از آن، يکي دو هفته پيش عکس نسبتا تاري از صفحه مشخصات اين اسمارت فون موتورولا با زبان چيني لو رفت که آن را مدل MT887 و مجهز به اندرويد بستني حصيري 4.0.3معرفي مي کرد. طبق آخرين اطلاعات ما با يک اسمارت فون 4.3 اينچي روبرو هستيم که رزولوشن 720p دارد. همچنين گفته مي شود که اين محصول از يک باتري غول آساي 3300 ميلي آمپري (همانند موتورولا Razr Maxx) بهره مي برد.


حال امروز دوباره عکس ديگري از اين محصول جديد موتورولا لو رفته است. اين عکس پشت Motorola RAZR HD را نشان مي دهد که گفته مي شود کاملا از کولار ساخته شده و استقامت بسيار بالايي خواهد داشت. در کنار اين، گفته مي شود که قرار است پردازنده اين اسمارت فون، اسنپ دراگون S4 باشد و از سنسور 13 مگاپيکسلي براي دوربين آن استفاده خواهد شد.
و آخرين موضوع اينکه احتمالا اين اسمارت فون تنها تحت قرارداد ورايزن عرضه گردد. البته براي اطلاع از صحت اين داستان ها، بايد تا نيمه دوم سال جاري ميلادي صبر کنيم.


منبع : gizbot

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*