سیانوژن

سیانوژن بخش قابل‌توجهی از کارمندان خود را اخراج کرده است

شرکت سیانوژن، متشکل از افرادی باانگیزه بوده که امیدوار هستند به سومین پلتفرم عمده گوشی‌های موبایل تبدیل شوند. با این‌حال، به نظر می‌رسد سیانوژن با مشکلاتی مواجه است که منجر شده این شرکت، بخشی از جاه‌طلبی‌ها و آرزوهای خود را کاهش دهد. منبع قابل اعتماد به وب‌سایت AndroidPolice و Recode، اعلام کرده است که سیانوژن، تعداد “قابل توجهی” از نیروی انسانی خود را کاهش داده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه گجت نیوز باشید.

بنابر جزئیات اعلام‌شده، سیانوژن در حدود 20 درصد (30 نفر) از نیروی کار خود را اخراج کرده است که این تعداد، بخشی از افرادی هستند که برروی برنامه‌ها و بخش منبع‌باز سیستم‌عامل سیانوژن مشغول به کار بودند. فعلاً، مشخص نیست که این تعدیل نیرو برروی برنامه‌های دیگر این شرکت نظیر پلتفرم “Mod”، برنامه‌های اختصاصی پلتفرم سیانوژن و …، چه تاثیری خواهد داشت.

مدیر اجرایی شرکت سیانوژن، کرک مک‌مستر، تقاضای وب‌سایت Recode را برای واکنش به این موضوع رد کرده است؛ بنابراین در حال‌حاضر، نمی‌توان منتظر تایید رسمی یا واکنشی به این موضوع باشیم.

این موضوع که سیانوژن، تصمیم دارد تا سیاست کاری خود را به منظور حفظ سوددهی، تغییر دهد؛ چندان دور از انتظار نیست. با این‌حال، پلتفرم سیانوژن، همچنان مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سیستم‌عامل اندروید است و این واقعیت، قابل کتمان نخواهد بود. پلتفرم سیانوژن، مشتری چندانی ندارد و تنها با تعداد معدودی از سازندگان گوشی‌های هوشمند همکاری می‌کند. بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، تمایل دارند تا خود، یک رابط کاربری اختصاصی برای محصولاتشان طراحی نمایند یا حتی، از اندروید خام استفاده نمایند تا اینکه، مجوز یک رام سفارشی را از سیانوژن دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*