دوربین دوگانه

عرضه ماژول‌های دوربین دوگانه سامسونگ به شیائومی به‌زودی آغاز خواهد شد

ماه گذشته، شایعه شده بود که شرکت سامسونگ به دو سازنده مطرح چینی شیائومی و LeEco، ماژول‌های دوربین دوگانه می‌فروشد. به همین جهت، به‌تازگی سامسونگ الکترومکانیک اعلام کرده است که این شرکت برای تولید انبوه ماژول‌های دوگانه دوربین، آماده می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه گجت نیوز باشید.

سامسونگ الکترومکانیک در حال حاضر، تک لنزهای دوربین محصولات شیائومی را طراحی می‌کند و بنابراین، چندان موضوع غافل‌گیر کننده‌ای نیست که این دو شرکت، همکاری خود را با یکدیگر افزایش دهند. یکی از مدیران اجرایی سامسونگ الکترومکانیک در مصاحبه تلفنی با خبرنگاران و تحلیل‌گران، اعلام کرده است:

این شرکت در حال حاضر، بر روی مجهزکردن خط تولید کارخانه‌ها برای تولید ماژول‌های دوربین دوگانه کار می‌کند.

عرضه ماژول‌های دوربین دوگانه به سازندگان چینی در جولای تا سپتامبر صورت خواهد گرفت. در حال حاضر، نام سازندگانی که این شرکت با آن‌ها برای فروش دوربین دوگانه همکاری می‌کند، مشخص نشده است اما انتظار می‌رود شرکت شیائومی، یکی از اولین سازندگانی باشد که در محصولات آینده خود از دوربین‌های دوگانه ساخت سامسونگ، استفاده می‌کند.

گفته می‌شود شیائومی می نوت 2 و شیائومی می 5 اس با دوربین دوگانه ارائه خواهند شد و احتمالاً این محصولات، به‌عنوان اولین پرچم‌داران شیائومی با دوربین دوگانه، عرضه می‌شود.

پیش‌تر در گجت نیوز خواندید که شیائومی نوت 2 در ماه آگوست عرضه خواهد شد. علاوه بر این، Liwan Jiang بنیان‌گذار کمپانی شیائومی در یک مصاحبه خبری که چندی پیش انجام شده بود، اعلام کرد که محصولات بالا رده‌ی این کمپانی در ماه اوت معرفی خواهد شد که یکی از آن‌ها باید شیائومی Note 2 باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*