محبوب ترین گوشی های نیمه اول سال

محبوب ترین گوشی های نیمه اول سال 2016 از نگاه انتوتو

محبوب ترین گوشی های نیمه اول سال 2016 از چه تولید کنندگانی هستند؟ شاید شش ماه صبر کرده‌اید تا پرطرفدارترین محصول در ماه‌های گذشته را خریداری کنید. بازار تلفن‌های هوشمند پر از محصولات تولید کنندگان مختلف است و می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید؛‌ به خصوص اگر به دنبال تجربه اندرویدی باشید. به دلیل همین تنوع، انتخاب بهترین مدل در بین محصولات بازار کمی سخت است و هر کس نظرات متفاوتی دارد. اما حالا گزارش جدید سرویس بنچمارک انتوتو می‌خواهد محبوب ترین گوشی های نیمه اول سال را در بازار اندرویدی به شما معرفی کند. این پژوهش مربوط به بازار جهانی، چین، ایالات متحده آمریکا، هند و … است.

محبوب ترین گوشی های نیمه اول سال 2016

طبق دیتای جمع آوری شده توسط سرویس انتوتو از ژانویه تا ژوئن 2016، گلکسی نوت 5 با 7.82 درصد سهم در رده اول محبوب ترین گوشی های نیمه اول سال قرار می‌گیرد. سه جایگاه بعدی محبوب ترین گوشی های نیمه اول سال نیز در اختیار محصولات سامسونگ قرار دارد و گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 به ترتیب جایگاه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند. بنابراین تسلط تلفن‌های هوشمند کمپانی سامسونگ بر بازار جهانی این بخش غیر قابل انکار است. با این حال به نظر می‌رسد در بازار چین، کمپانی شیائومی توانسته است با ردمی نوت 3 (Xiaomi Redmi Note 3) موفقیت بزرگی به دست آورد و 12.30 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص دهد. بعد از ردمی نوت 3، گلکسی اس 7 سامسونگ با 4.08 درصد در رده دوم قرار دارد. LeEco 2 و شیائومی 4 سی به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند.

گلکسی نوت 5 در بازار ایالات متحده آمریکا نیز اولین جایگاه لیست محبوب ترین تلفن های هوشمند نیمه اول سال 2016 را با 9.99 درصد سهم به خود اختصاص داده است. اما نکته جالب توجه در مورد بازار این ناحیه، قرار گرفتن گلکسی نوت 4 در رده دوم است – محصولی که در اکتبر 2014 عرضه شده بود. نکسوس 6 پی گوگل در رده سوم این لیست قرار دارد.

اما به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ در جلب اعتماد خریداران هندی در نیمه اول سال 2016 آنچنان موفق نبوده است. شیائومی ردمی نوت 3 با 12.45 درصد جایگاه اول بازار این بخش را به خود اختصاص داده است و وان پلاس 2 با 7.70 درصد در رده دوم قرار دارد. رده سوم و چهارم از بازار تلفن‌های اندرویدی در هند به LeEco 1S و وان پلاس اصلی اختصاص یافته است – اولین نسل از وان پلاس در ژوئن 2014 رونمایی شده بود و پس از یک سال از طریق آمازون به هند رسید. علاوه بر این با 3.12 درصد سهم بازار، به نظر می‌رسد آمار فروش محصولات لنوو در هند بیشتر از هر بازار دیگری بوده باشد؛ لنوو کا 3 و لنوو A7010 به ترتیب با 3.12 و 2.60 درصد در رده‌های بعدی لیست محبوب ترین گوشی های نیمه دوم سال 2016 هند قرار گرفته‌اند. در ادامه توجه شما را به تصاویر کامل این گزارش سرویس انتوتو جلب می‌نماییم:

نظر شما در مورد این گزارش دقیق و منحصر به فرد چیست؟ به نظر شما آیا میزان استقبال خریداران از محصولات این شرکت‌ها در نیمه دوم سال 2016 نیز به همین شکل خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یه سوالی داشتم…تواین نمودار.توی کشور کره اسم جی3پرو زده…این کدوم مدله؟؟؟