جعبه گوشی‌های گلکسی نوت 7 سالم

جعبه گلکسی نوت 7 رفع عیب شده حاوی حرف “S” خواهد بود

همانطور که می‌دانید گلکسی نوت 7 برای سامسونگ دردسر ساز شد و ده ها نسخه از این گوشی هوشمند در حالی که کاربرانشان در حال استفاده از آنها بودند منفجر شد. اینک شعبه استرالیایی سامسونگ اعلام کد که برای جداسازی دستگاه‌های سالم از خراب، بر روی جعبه گلکسی نوت 7 رفع عیب شده حرف “S” را حک خواهند کرد. همچنین شما می‌توانید از فروشنده بخواهید کد IMEI گوشی موردنظرتان را چک کند تا از سالم بودن آن اطمینان بیابید.

با توجه به گزارش‌های مختلفی از آتش سوزی‌ و انفجارهای گلکسی نوت 7 سامسونگ ، حدس می‌زنیم که اگر تا به امروز هم قصد خرید این فبلت را داشتید شاید پا پس بکشید و این کاملاً قابل درک خواهد بود. بعد از همه این ماجراها تمامی کسانی که قصد خرید این محصولات را دارند، نمی‌دانند کدام یک سالم هستند و با اتصال کدام محصولات به شارژر، گوشی هوشمندشان منفجر خواهد شد.

حرف S روی جعبه گلکسی نوت 7 به معنای Safe یا سالم است

اینک سامسونگ طبق یک فراخوان رسمی دیوایس‌های مشکل دار را باز پس گرفته است اما برای اینکه خیال خریداران برای خرید یک گلکسی نوت 7 سالم و بدون دردسر راحت باشد، بر روی جعبه آن‌ها حرف “S” را به معنی Safe یا سالم به نمایش گذاشته است. این نماد گوشی‌هایی است که ظاهراً با نسخه‌های نا امن فبلت جدید سامسونگ جایگزین شده و عاری از هر گونه مشکلی هستند.

جعبه گوشی‌های گلکسی نوت 7 سالم

جعبه گوشی‌های گلکسی نوت 7 سالم

به گفته‌ی نمایندگی سامسونگ در استرالیا:

در مواردی که شک دارید آیا گوشی دارای جعبه علامت زده شده واقعاً نسخه سالم است و یا آنکه می‌خواهید جانب احتیاط را رعایت کنید، اول از هر چیزی از فروشنده بخواهید که کد IMEI گوشی را به صورت آنلاین از روی دیتابیس چک کند. سپس فروشنده موظف است محصول را برای خریدار باز کرده و چک کند.

بنابراین در درجه اول از وجود یک استیکر لوگوی حرف S اطمینان یابید و سپس از فروشنده بخواهید که کد IMEI دستگاهتان را به صورت آنلاین چک کند تا با اطمینان خاطر بیشتری گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7 ) را خریداری کنید. هرچند این پروتکل توسط شعبه استرالیایی سامسونگ اعلام شده اما ما تنها فرض را بر این می‌گیریم که سایر نمایندگی‌های سامسونگ در سراسر جهان نیز چنین راهکاری را برای اطمینان خاطر فروشندگانشان در پیش بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خخخخخخخ
    دمت گرم اره

  2. خخخ فرداتو علاء الدین همه note7 ها برچسب میخورن…….عجب کشوری داریم ما…:)))))