پس دادن گلکسی نوت 7 جایزه 100 دلاری به همراه دارد

گلکسی نوت 7 را پس بدهید، 100 دلار جایزه بگیرید!

گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) رسما از دور خارج شد اما عواقب آن همچنان گریبان‌گیر سامسونگ است. آخرین حرکت این شرکت کره ای برای جلوگیری از عواقب ناشی از انفجار فبلت خود، دادن پاداش نقدی در ازای پس دادن گلکسی نوت 7 توسط کاربران ایالات متحده است؛ کاربرانی که به هیچ عنوان حاضر به پس دادن گوشی خود نیستند!

پرداخت پاداش مالی در ازای پس دادن گلکسی نوت 7 ، مشوقی جهت جلوگیری از رخ دادن خسارات جدید است

برنامه جدید سامسونگ جهت تعویض و یا پس دادن گلکسی نوت 7 ، به کاربران این امکان را می‌دهد که یکی از این دو راه را انتخاب کنند: گوشی خود را با یکی از محصولات سامسونگ عوض کرده و 100 دلار پاداش بگیرند، و یا 25 دلار پاداش دریافت کرده و گوشی خود را پس دهند یا آن را با یک گوشی از برندهای دیگر تعویض نمایند. بنابراین واضح است که سامسونگ پاداش بیشتری می‌دهد تا کاربرانش را حفظ کرده و در واقع، از وفاداری آنها قدردانی کند.

این مشوق مالی که سامسونگ ارایه داده است، در عمل تفاوتی با شرایط قبلی آنها که در بیانیه‌ای منتشر کردند، ندارد. آنها گفته بودند که در صورتی که صاحب یک گوشی گلکسی نوت 7 اصلی و یا گلکسی نوت 7 جدید هستید،‌ فورا آن را خاموش کرده و به فروشگاه‌های سامسونگ یا همان فروشگاهی که از آن خریداری کرده بودید، پس دهید.

بیانیه‌های قبلی سامسونگ تعریفی از «فراخوانی» را به همراه داشت اگر چه صراحتا لفظ «فراخوانی» را به کار نبرده بود، اما بیانیه امروز کاملا فرق می‌کرد. این شرکت در بیانیه امروز خود به طور مشخص و واضحی در جهت هماهنگی هر چه بیشتر با کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده (CPSC)، که وظیفه نظارت بر فراخوانی محصولات را بر عهده دارد، گام برداشت. زمانی که فراخوان گلکسی نوت 7 در ماه گذشته کلید خورد، سامسونگ بابت عدم شفاف‌سازی اقداماتش مورد انتقاد قرار گرفت. اما بیانیه جدید سامسونگ نشان می‌دهد که اصلاحاتی در این زمینه انجام گرفته است.

تیم بکستر (Tim Baxter) رییس بخش ایالات متحده شرکت سامسونگ در بیانیه‌ای مطبوعاتی عنوان کرد که:

ما از صبر و شکیبایی مشتریان، اپراتورها و فروشندگانمان که بار این مسوولیت را بر عهده گرفتند، قدردانی می‌کنیم. ما متعهد می‌شویم که تمام تلاش خود را برای بهتر کردن وضعیت پیش آمده، انجام دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ گند زد به سری نوت از نظر من بهترین گوشی های سامسونگ همین سری نوت بودن و همین پارسال note 5 شد بهترین اسمارت فون جهان واقعا متاسفم که دیگه نمیخوان ادامه بدن سری نوت رو < خودم به شخصه عاشق طراحی note 7 شده بودم 😐