مشخصات و تصاوير تلفن هوشمند جديد سوني با عنوان Mint به بيرون درز کرد

اين روزها شرکت سوني براي عقب نماندن از ساير رقباي خود در بازار تلفن همراه در حال توليد و عرضه مدل هاي جديد از تلفن هاي هوشمند توليدي خود است و اگر اخبار گجت نيوز را دنبال کرده باشيد روزهاي قبل سوني دو گوشي جديد ديگر با نامهاي Xperia Go و Xperia GX را معرفي نمود.امروز mobile-review اطلاعات و تصاويري از اين گوشي منتشر کرد پس با معرفي و گالري تصاوير آخرين تلفن هوشمند سوني با عنوان LT30p ملقب به Mint در خدمت شما هستيم در ادامه با گجت نيوز همراه باشيد.

اسمارت فون Sony LT30p که با نام مینت نیز شناخته می شود. علاوه بر مشخصات کامل، یک دسته از تصاویر که از زوایای مختلف این دستگاه ، رابط کاربری آن و بعضی از نرم افزارهای موجود برروی آن گرفته شده نیز منتشر شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، اسمارت فون Sony LT30p دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P ، پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی دو هسته ای Snapdragon S4، رمی ۱ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات، اسلات مایکرو اس دی، مایکرو USB، اسلات microSIM، پشتیبانی از NFC و یک باتری داخلی می باشد.

{photo}91/05/05/mint{/photo}

دوربین این اسمارت فون ۱۳ مگاپیکسلی است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰P را دارد. دوربین قرار گرفته شده در جلو این دستگاه نیز قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۷۲۰P را دارد. Mobile-Review اشاره می کند که این دستگاه کوچکتر از اکسپریا S است (از نظر سخت افزاری) و به همین دلیل مقداری در دست گرفتن آن راحت تر از اکسپریا اس می باشد.

اما مهمترین تغییر این است که این اسمارت فون از سیستم عامل اندروید ایس کریم ساندویچ بهره می برد. دکمه های تغییر صدا و شاتر دوربین در قسمت پایین و سمت راست دستگاه قرار دارد. وبسایت Mobile-Review، همانطور که اعلام شد تصاویری هم از برنامه های قرار داده شده برروی این اسمارت فون تهیه کرده است که می توانید برای دیدن آنها به منبع خبر مراجعه نمایید.

در بخش نحوه عملکرد دستگاه، تصاویری هم از بنچ مارک این اسمارت فون سونی قرار داده شده است که این اسمارت فون را در مقایسه با رقبایی قدرتمند مانند HTC One S و Galaxy S III نشان می دهد. خب حال نظر و تحلیل شما از این اسمارت فون جدید سونی چیست؟ منتظر دیدگاههای شما هستیم.


منبع: slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*