ویدیو کلیپ جدید گروه راک OK GO

تماشا کنید: ویدیو کلیپ جذاب چند دقیقه‌ای که در 4 ثانیه فیلمبرداری شده است!

بسیاری از افراد بر این باورند که هر چه مدت زمان بیشتری برای ساخت یک ویدیو کلیپ صرف شود، حاصل کار حرفه‌ای‌تر و زیبا‌تر خواهد شد. اما ما در این مقاله قصد داریم به شما خلاف این قضیه را ثابت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

در حالی که بسیاری از استودیوهای تصویربرداری مطرح ممکن است برای چند دقیقه کوتاه از ویدیو کلیپ خود روزها وقت بگذارند، یک گروه موسیقی راک آمریکایی به نام OK GO در تازه‌ترین ویدیو کلیپ خود رویکردی کاملا متفاوت را پیش گرفته‌اند.

یک استودیو فیلمبرداری، به جای صرف روزهای متوالی برای فیلمبرداری یک ویدیو کلیپ چهار بخشی و 4 دقیقه‌ای، تنها 4.2 ثانیه را صرف فیلمبرداری آن کرده که البته حاصل کار بر خلاف تصور بسیار جذاب و زیبا شده است. این گروه موسیقی، ویدیو کلیپ جدیدشان را روز گذشته با عنوان “The One Moment” بر روی فیسبوک قراردادند و تا این لحظه بیش از 9 میلیون بار دیده شده است. اگر شما هم مثل ما از چگونگی فیلمبرداری این ویدیو کلیپ در عرض 4 ثانیه متعجب شده‌اید، در زیر می‌توانید توضیحات گروه راک OK GO را که در وبلاگشان منتشر شده بخوانید.

ویدیو کلیپ جدید گروه OK GO

ما از محرک‌های دیجیتالی بسیار دقیقی استفاده کردیم تا هزاران ثانیه پیاپی را پشت سر هم و با سرعت زیاد قرار دهیم. نگهدارنده دوربین با سرعت بالایی توسط بازوهای روباتیکی در طول فیلمبرداری، ‌دوربین را همراهی می‌کردند.  گرچه معمولا به عنوان یک رویداد واحدی این قضیه برنامه ریزی شده بود و در حال حاضر هیچ یک از سیستم‌های کنترل دوربین به این سرعت قادر به حرکت و تصویربرداری طولانی نخواهند بود. به همین خاطر در این ویدیو که مشاهده می‌کنید از اتصال حرکات 7 دوربین مختلف استفاده شده است.

در حالی که از سرعت‌های مختلفی در این ویدیو کلیپ استفاده شده است، سرعت پخش تقریبا 200 برابر آهسته‌تر از ویدیوهای معمولی است. در مقایسه با سریع‌ترین زمانی که در این ویدیو می‌توان مشاهده کرد، سرعت حدود سه برابر آهسته‌تر از زمانیست که ویدیو ضبط شده است. در طول فیلمبرداری، مجموعه‌ای از 318 رویداد به ثبت رسیده که از آن‌ها می‌توان به 54 انفجار گلوله رنگی، 23 انفجار سطل رنگ و 128 بالون آب طلا اشاره کرد. برای فیلم‌برداری از تمامی این‌ها، تولیدکننده از هفت دوربین جداگانه استفاده کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*