بازی و برنامه موبایل

دانلود کنید:‌ بهترین‌های بازی و برنامه موبایل در سال 2016 برای اندروید و آی او اس

سال جاری میلادی، که رفته رفته به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود، از جمله سال‌های طلایی در حوزه نرم افزار و مخصوصا بازی و برنامه موبایل محسوب می‌شود. در این سال شاهد معرفی اپلیکیشن‌های بسیار توانمند و کاربردی برای هر دو سیستم عامل محبوب گوشی‌های هوشمند یعنی اندرویدی و آی او اس (Android & iOS) بودیم، به همین دلیل شایسته است تا در روزهای پایانی آن به بررسی این موارد بپردازیم.

فهرستی از برترین‌های بازی و برنامه موبایل سال 2016

در نظر داشته باشید این بار به طور جامع به بررسی بازی و برنامه موبایل پرداخته شده و از لحاظ دسته‌بندی و همچنین سیستم عامل و پلتفرم، تفکیکی صورت نگرفته است.

Prisma

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

در بین بهترین بازی و برنامه موبایل ، ابزار ویرایش تصویر به شکل خاصی محبوبیت داشته و تقریبا بر روی هر گوشی دیده می‌شود. این دسته از اپلیکیشن‌ها تقریبا افکت‌ها و امکانات یکسانی را به کاربران ارائه می‌کنند، مگر اینکه مواردی خاق‌العاده و استثنایی همانند پریسما در میان آن‌ها پیدا شود. پریسما بعد از معرفی در خرداد ماه سال جاری برای هر دو سیستم عامل محبوب گوشی‌های هوشمند، کل دنیا را غرق در شادی کرد. این اپلیکیشن در ادامه مسیرِ چند به‌روز‌رسانی مهم اینستاگرام، تصمیم گرفت تا همانند آن، تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی را بیش از پیش بهبود ببخشد.

بعد از معرفی پریسما، تمامی پروفایل‌های کاربران در سراسر دنیا در شبکه‌های اجتماعی مختلف، مملو از تصاویری هنری با جلوه‌های ویژه و خاصی شد که دقیقا نکته متمایزکننده این برنامه محسوب می‌شود. افکت‌‌گذاری بر روی تصاویر اتفاق جدیدی نیست، اما پریسما این کار را به صورتی هنرمندانه و کاملا متفاوت با دیگر اپلیکیشن‌های مشابه انجام می‌دهد. در واقع بر خلاف دیگر برنامه‌ها، این بار اعمال فیلترهای هنرمندانه مختلف بر روی تصاویر توسط یک هوش مصنوعی صورت می‌گیرد، چنان‌که می‌بینیم پریسما نیازمند اتصال به اینترنت بوده و بعد از انتخاب یک فیلتر، سریعا نتیجه آن بر روی عکس قابل مشاهده نیست. رابط کاربری بسیار ساده بوده و هیچ پیچیدگی در درون آن دیده نمی‌شود.

Google Duo

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

پیام رسانی و ارتباط در لیست بازی و برنامه موبایل نقش بسیار اساسی ایفا می‌کند، به همین دلیل مشاهده حداقل یک اپلیکیشن در این حوزه تعجبی نخواهد بود. گوگل دوئو با فاصله نه چندان زیادی از گوگل الو (Google Allo) معرفی شد، اما بسیار موفق‌تر نسبت به آن عمل کرده و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد. دلیل امر را باید در متمرکز بودن گوگل دوئو بر روی یک وظیفه و انجام دادن آن به بهترین شکل ممکن دنبال کرد، چرا که این اپلیکیشن بهترین ارتباط تصویری از طریق گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن تماس تصویری گوگل دوئو پس از پیام‌ رسان الو طی کنفرانس Google I/O در سال جاری میلادی برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شد تا تماس‌های تصویری بسیار باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. برای استفاده از گوگل دوئو نیازی به باز کردن یک حساب کاربری جدید نبوده و ارتباط همانند دیگر پیام رسان‌ها دقیقا از طریق شماره تلفن همراه صورت می‌گیرد. برقراری تماس‌هایی رمزنگاری شده، رابط کاربری آسان و جذاب و امکان برقراری تماس‌های تصویری با کیفیت اچ‌دی را باید از مزایای این اپلیکیشن برشمرد. از دیگر قسمت‌های جذاب این اپلیکیشن باید به ویژگی با نام ناک-ناک (Knock-Knock) اشاره کنیم. این ویژگی کاربر را قادر می‌سازد تا پیش از پاسخ به تماس یک فرد، وی را مشاهده کنید. ‌بنا‌بر این کاربر یک پیش زمینه‌ از محیط حال حاضر مخاطبی که تماس گرفته پیدا خواهد کرد.

Reddit

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

در سال 2016 و با توجه به پیشرفت بیش از پیش بازی و برنامه موبایل ، ردیت بالاخره تصمیم گرفت تا اپلیکیشن خود برای گوشی‌های هوشمند را به طور رسمی توسعه داده و به فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن‌های موبایل عرضه کند. به محض استفاده از این برنامه از مزایای پشتیبانی رسمی از آن آگاه خواهید شد. گفتنی است ردیت یک وب‌ سایت برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی است که کاربران آن‌ها را در قالب لینک یا متن ارسال کرده و با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. دیگر کاربران قادرند تا به پست یا گزارش‌های نوشته شده رأی داده و جایگاه آن خبر را در صفحات ردیت و همچنین صفحه اصلی مشخص کنند. در واقع این کاربران هستند که در ردیت اهمیت یک خبر را مشخص می‌کنند.

دسترسی ساده و سریع به منظور ارسال یک پست و همچنین نظردهی به دیگر پست‌ها در اپلیکیشن به راحتی فراهم شده و یکپارچگی در سراسر آن موج می‌زند. امکان تغییر دادن پوسته ردیت توسط تم‌های مختلف قابلیت دیگری است که یک‌نواختی را از ظاهر آن گرفته و امکان سفارشی‌سازی را به کاربر می‌دهد.

Dark Sky

دانلود اندروید (2.99 دلار) ، آی او اس (3.99 دلار)

بازی و برنامه موبایل

البته دارک اسکای جزو بازی و برنامه موبایل معرفی نشده در سال 2016 نبوده و مدت‌ها قبل برای اولین بار برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده بود. با توجه به محبوبیت این اپلیکیشن بخاطر رابط کاربری زیبا و همچنین دقت و سرعت در پیش‌بینی وضعیت هوا، نسخه اندرویدی آن نیز در سال جاری ارائه شد تا کاربران با نصب این برنامه از وضعیت هوای منطقه خود در آینده به طور دقیق مطلع شوند.

با نصب برنامه همچنین یک نقشه آب و هوا حرفه‌ای به کاربر داده می‌شود که اطلاعات زیادی را در رابطه با موضوعات مختلف مربوط به هواشناسی و اخطار شرایط نامناسب ارائه می‌کند. یک نسخه رایگان اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی ارائه شده است، اما برای دریافت تمامی امکانات باید نسخه پولی و پرو برنامه را تهیه کنید.

Quik

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

کوئیک که البته پیش‌تر ریپلی (Replay) نامیده می‌شد، به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها به منظور ویرایش ویدیو بر روی گوشی و یا تبلت محسوب می‌شود. در سال جاری میلادی این برنامه توسط گو پرو (GoPro) خریداری شده و تغییر نام پیدا کرد، پس با این شرایط با یک آیتم جدید در سال 2016 طرف هستیم. ویژگی این برنامه عدم نیاز به داشتن یکی از اکشن کمراهای گو پرو است، به همین دلیل می‌توانید بر روی هر گوشی هوشمند آن را نصب کرده و استفاده کنید.

با توجه به قویتر شدن دوربین گوشی‌های هوشمند، رفته رفته نقش آیتم‌های ویرایشگر در میان بازی و برنامه موبایل افزایش می‌یابد، به همین دلیل گو پرو با تمرکز بر هر چه ساده‌تر شدن فرآیند ویرایش ویدیوهای حرفه‌ای و ورزشی ثبت شده توسط اکشن کمراها، ریپلی را خریداری کرده و آن را به نام خود تغییر داد. وجود قالب‌های متنوع در کنار برخی امکانات ویرایش خودکار ویدیو و افزودن افکت بر اساس تشخیص اپلیکیشن، از دیگر خصیصه‌های کوئیک هستند.

Google Trips

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

البته دیدن نام گوگل در لیست بازی و برنامه موبایل مرتبط با اینترنت تعجبی نیست، چرا که این شرکت کل شبکه جهانی اطلاعات را در سیطره خود دارد. گوگل هیچوقت درباره ارائه اپلیکیشن خجالت به خود راه نمی‌دهد، به همین دلیل برخی سال‌ها یک و برخی سال‌ها تا هفت مورد شاهد عرضه بازی و برنامه موبایل توسط آن هستیم. کاربرد گوگل تریپس به طور واضح از روی نام آن مشخص است: یک همراه بسیار بسیار کاربردی برای مسافران که تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربر را حین سفر به یک مقصد معین به وی می‌دهد.

نکته جالب این اپلیکیشن، پی بردن خودکار به مقصد مورد نظر برای سفر، با اسکن حساب کاربری جیمیل است! البته امکان جستجوی دستی نیز وجود دارد تا به این وسیله بعد از وارد کردن مقصد مورد نظر، مناظر طبیعی، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، اتفاقات مهم در اطراف و دیگر اطلاعات مورد نیاز برای یک سفر آسوده به کاربر داده شوند. امکان همگام سازی اطلاعات به صورت آفلاین نیز وجود دارد، پس بعد از وارد کردن مقصد و نمایش اطلاعات، حین عدم دسترسی به اینترنت در میانه‌های راه می‌توانید از این اطلاعات استفاده کنید.

Stash

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

استش با عقیده به فرآیند بوکمارک هوشمند پای به دنیای اپلیکیشن‌‎ها گذاشته است. حین مرور دنیای وب مطمئنا با مطالب بسیار جذابی مواجه می‌شود که یا در همان لحظه زمان خواندن آن را نداشته و یا مایلید که بعدها نیز به عنوان یک مرجع و منبع برای دریافت اطلاعات به آن مراجعه کنید. با کمک استش خواهید توانست یک لیست منظم از صفحات وب مورد نظرات ذخیره کنید.

این برنامه در نظر دارد تا برای مهیا کردن هرچه ساده‌تر عملیات بوکمارکینگ، به زودی یک افزونه برای مرورگر گوشی ارائه کند. استش هنوز به طور کامل عرضه نشده و تا ارائه نسخه نهایی باید مدت زمانی را منتظر ماند. از مزیت‌های مهم استش، موجود بودن نسخه PC آن و امکان همگام‌سازی (sync) میان این دو پلتفرم است، پس اگر یک صفحه وب را بر روی هر کدام از این پلتفرم‌ها ذخیره کنید، از روی دستگاه دیگر نیز می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

Giphy

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

در دنیای مجازی امروز، فایل‌های با فرمت GIF نقش بسیار برجسته‌ای پیدا کرده و در پیام رسان‌ها، وب سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و دیگر بازی و برنامه موبایل کاربرد خاص خود را دارند. همانند وب سایتی که با همین نام وجود دارد، اپلیکیشن گیفی دسترس به مخزنی انبوه از انیمیشن‌های مختلف را میسر می‌سازد تا به این وسیله بدون نیاز به ساخت این فایل‌ها، آن‌ها را به صورت آماده در پیام رسان یا شبکه اجتماعی خود استفاده کنید.

به محض پیدا کردن GIF مورد نظر خود، اشتراک‌گذاری آن بر روی تعداد زیادی از پیام رسان‌ها و همچنین شبکه‌های اجتماعی تنها به وسیله چند لمس ممکن خواهد بود. البته گیفی تماما جزو بازی و برنامه موبایل معرفی شده در سال 2016 نبوده و نسخه آی او اس آن برای اولین بار در سال 2015 عرضه شد و در ادامه با توجه به بازار پرجمعیت اندروید، در سال جاری راه خود را به این سیستم عامل نیز پیدا کرد.

Airmail

دانلود آی او اس (4.99 دلار)

بازی و برنامه موبایل

پس از مدت‌ها ارائه خدمت به کاربران مک و کسب میزان بسیار بالای رضایت آنان، ایرمیل بالاخره راه خود را به آی او اس نیز پیدا کرد. این اپلیکیشن بدون شک استحقاق تجربه بر روی آیفون و یا آیپد را خواهد داشت، چرا که در مقایسه با برنامه ایمیل پیش‌فرض قرار داده شده در سیستم عامل آی او اس، چند سر و گردن بالاتر می‌ایستد. محیط کاربری بسیار روان و جذاب بوده و قابلیت‌های بیشتری را برای کار کردن با پنل مدیریت ایمیل به کاربر می‌دهد. این برنامه با تمامی حساب‌های کاربری ایمیلی که اپل میل با آن‌ها کار می‌کند سازگاری خواهد داشت.

Overnight

دانلود آی او اس

بازی و برنامه موبایل

اورنایت از دیگر برنامه‌هایی است که استفاده از آن برای مسافران شدیدا توصیه می‌شود. به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا حین رسیدن به شهری جدید، به سرعت محلی برای اقامت چند روزه خود پیدا کنید. بعد از ثبت درخواست، افرادی که مایلند تا یک اتفاق خواب و یا کل منزل خود را در اختیار شما قرار دهند پاسخ‌گو خواهند بود. به کمک این برنامه دیگر نیازی به رزرو از مدت‌ها قبل و پرداخت هزینه‌های گزاف اقامت در هتل نبوده و هزینه سفر کاهش می‌یابد.

اورنایت یک استارت آپ نوپا بوده و اکنون تنها در شهرهای بزرگ آمریکا برای پیدا کردن محلی به منظور اقامت کاربرد دارد. ایده چنین برنامه‌ای به اندازه‌ای جذاب است تا کاربران نگاه‌های خود را بر روی آن خیره نگه داشته و منتظر به روز رسانی و پشتیبانی آن از شهرهای دیگر دنیا بمانند.

Dropbox Paper

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

دراپ باکس به عنوان سرویسی قدرتمند در زمینه اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی فایل، بعد از کسب جایگاهی مطمئن در دنیای وب پای خود را فراتر گذاشته و در دیگر زمینه‌ها نیز شرکت کرده است. پیپر آخرین محصولی ارائه شده خارج از اپلیکیشن اصلی دراپ باک است که در رقابت با گوگل داکس (Google Docs) در نظر دارد تا افرادی را که به طور مشترک بر روی یک سند کار می‌کنند را در کنار یکدیگر جمع کند.

پیپر، که البته نسخه تحت وب آن نیز وجود دارد، یک واژه پرداز سبک و کم حجم بوده و با تمرکز خاصی بر روی اشتراک‌گذاری و اهمیت کار تیمی عرضه شده است. اضافه کردن یک پیام به سند در حال پردازش و همچنین اشتراک‌گذاری آن با دیگران، همانند آن چه در دراپ باکس دیده می‌شود، بسیار ساده است.

Fast Speed Test

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

اگر حین تماشای یک ویدیو آنلاین با قطعی‌های مداوم رو به رو شده و درباره سرعت دانلود ادعا شده توسط ارائه‌دهنده سرویس اینترنت خود به شک افتاده‌اید، بهتر است تا از برنامه‌ای که مستقیما توسط خود نتفلیکس (Netflix) تایید شده برای پی بردن به پهنای باند واقعی اتصال اینترنت استفاده کنید. چیز دیگری درباره این اپلیکیشن وجود ندارد؛ فست اسپید تست را باز کرده و آن را اجرا کنید. اگر پهنای باند نمایش داده شده کمتر از میزان مورد انتظارتان است، به جای این اپلیکیشن سرویس‌دهنده خود را سرزنش کنید. با وجود امکان مقایسه نتایج با دیگر کاربران، به متوسط یا بد بودن سرعت اینترنت خود به نسبت دیگران آگاه خواهید شد.

Noisli

دانلود اندروید (1.99 دلار) ، آی او اس (1.99 دلار)

بازی و برنامه موبایل

دیگر اپلیکیشنی که به لطف ارائه نسخه اندروید آن در سال جاری بعد از مدت‌ها سرویس‌دهی در آی او اس در لیست بازی و برنامه موبایل برتر سال 2016 قرار گرفت، نویزلی نام دارد. این اپلیکیشن قادر است تا به صورتی خارق‌العاده صداهای طبیعی و موجود در طبیعت را در پس‌زمینه گوشی شما به اجرا در بیاورد؛ از صدای هیاهوی جشن تولد در یک کافی شاپ گرفته تا صدای باد و باران در یک جنگل را می‌توانید با نویزلی ایجاد کنید.

این اپلیکیشن برای هر کاربری که به دنبال آرامش و شادابی روح و روان خود است، توصیه می‌شود. نویزلی با تولید صدای پس‌زمینه‌ای جذاب، به شما آرامش داده و برخلاف زمان اجرای موزیک عادی، هیچ‌گونه حواس‌پرتی را برای کاربر سبب نمی‌شود. از دیگر مزایای آن امکان ترکیب صداهای مختلف با یکدیگر است تا باد و طوفان را با هم در یک جنگل بارانی احساس کنید.

Pokémon Go

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

اگر هر آیتمی را بتوان از لیست بازی و برنامه موبایل برتر در سال 2016 حذف کرد، درباره پوکمون گو این کار یک بی‌عدالتی محض خواهد بود. پوکمون گو بسیاری از رکوردها را جابه‌جا کرد و توانست بسیاری از افراد تنبل و خانه‌نشین را برای مدت‌ها به پیاده‌روی وادار کند. البته این بازی حواشی بسیار زیادی داشت که بیشتر از روی زیاده‌روی بازیکنان ایجاد می‌شد. به عنوان نمونه باید به ترک محل کار و یا کودک خردسال در منزل اشاره کرد، اما روی هم رفته ایده به حرکت درآوردن افراد به جای ثابت و بیش از پیش تنبل‌کردن آن‌ها همانند دیگر اپلیکیشن‌ها، بسیار مفید و ارزشمند بود.

ایده بازی بسیار ساده است؛ جی پی اس گوشی خود را فعال نموده و سپس بازی را اجرا کنید تا به این وسیله با آگاهی از محل قرارگیری موجودات عجیبی با نام پوکمون، برای شکار آن‌ها اقدام کنید. اگرچه تنها دو ماه بعد از عرضه بازی، حدود 80 درصد بازیکنان پوکمون گو ریزش کردند، اما هنوز نیز بسیاری در حال کند و کاش محله‌های مختلف برای کشف پوکمون‌های بیشتر هستند.

 Batman – The Telltale Series

دانلود اندروید (4.99 دلار) ، آی او اس (4.99 دلار)

بازی و برنامه موبایل

بازی بتمن: تل تیل سریس یک بازی اپیزودیک است که در پنج قسمت، گوشه‌ای از داستان بتمن را نقل می‌کند. بازی در واقع اولین سال‌های مبارزه شوالیه تاریکی باظلم و ستم را به نمایش می‌گذارد و شما در جریان آن هم به عنوان بتمن و هم به عنوان بروس وین به ایفای نقش خواهید پرداخت. همانند سری‌های پیشین، تل تیل بر روی موبایل کیفیت مناسبی داشته و با دادن قدرت کافی برای کنترل کاراکتر بدون نیاز به دسته بازی، کاربر را برای ساعت‌ها سرگرم خود می‌کند. مثل همیشه، کیفیت صدا، داستان بازی و جلوه‌های بصری در سطح بالایی قرار دارند.

Color Switch

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

از جمله بازی و برنامه موبایل اعتیادآور، باید به کالر سوئیچ اشاره کنیم که آشنا شدن با آن در همان دقایق اولیه نصب اتفاق می‌افتد، اما استاد شدن در آن نیازمند طی فرآیندی بسیار سخت و طولانی است. در این بازی باید توپ‌های رنگی را از میان نرده‌ها و حلقه‌ها با ساختاری چالش برانگیز عبور دهید. کالر سوئیچ اعتیادآور بوده و به واقع هیجان کاربر را برمی‌انگیزد.

این بازی تقریبا اوایل سال جاری میلادی معرفی شده و از همان روزهای ابتدایی تاکنون طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است. از دیگر ویژگی‌های کالر سوئیچ به روز رسانی دوره‌ای آن است که بازی را همواره تازه و شاداب نگه داشته و از کهنه و قدیمی شدن آن جلوگیری می‌کند.

Slither.io

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

اگر به اندازه یادآوری بازی نوستالژیک مار بر روی گوشی‌های همراه ابتدایی سن داشته باشید، مطمئنا دلیل محبوبیت اسلیدر آی او را به عنوان یکی از آیتم‌های لیست بازی و برنامه موبایل برتر دریافت خواهید کرد. ترکیب یک مفهوم ساده با یک گیم‌پلی اعتیادآور، منجر به میخکوب کردن کاربر پای دستگاه خواهد شد تا به طور مداوم اقدام به شکستن رکوردهای پیشین خود کند.

قابلیت بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران، از دیگر خصیصه‌های اسلیدر آی او است، چنا‌نکه همواره نیز می‌توانید در صورت عدم دسترسی به اینترنت، هوش مصنوعی بازی را به عنوان رقیب خود برگزینید. میان انتخاب حالت‌های مختلف بازی به کاربر حق انتخاب داده شده است تا به تنوع آن بیش از پیش افزوده شود.

Burly Men At Sea

دانلود اندروید (4.99 دلار) ، آی او اس (4.99 دلار)

بازی و برنامه موبایل

بازی مرد تنومند در دریا مدت زمان زیادی نیست که به فروشگاه‌های عرضه محصولات موبایل ارائه شده است، اما حتی در همین مدت زمان کم کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. طراحی خوب بازی مطمئنا آن را به یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های سال تبدیل خواهد کرد. بازی دوستانه بوده و اتمسفر آن با سرعت کمی به جلو حرکت می‌کند، به همین دلیل احتمالا به ذائقه برخی از کاربران خوش نیاید. در مقابل بازی مرد تنومند در دریا کاربران دو دسته‌اند: یا این بازی را به هیچ عنوان دوست نداشته و یا به هیچ عنوان دست از سر آن برنخواهند داشت.

داستان بازی حول سه ماهی‌گیر از اسکاندیناوى می‌گردد که در جستجوی ماجراجویی بیشتر، مخاطرات زیادی را به جان می‌خرند. هر دفعه که شروع به بازی می‌کنید، چیزهای جدید برای کشف کردن وجود دارند، علاوه بر این‌که با پیش رفتن در مسیر داستان بازی رازها زیادی برای شما برملا خواهند شد.

Microsoft Solitaire Collection

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

کاربران مشتاق به اتلاف وقت برای چندین ساعت در طول روز باید فریاد شادی سر دهند، چرا که مایکروسافت زمینه را برای عرضه بازی کارت فراموش نشدنی، اعتیادآور و بسیار ساده خود بر روی اندروید و آی او اس مناسب دیده است. به لطف این مجموعه بازی یک نفره، از این پس برای کارت بازی نیازمند نشستن پشت کامپیوتر خانگی و یا لپ تاپ ویندوزی خود نخواهید بود.

Lego Star Wars: The Force Awakens

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

بازی‌های جنگ ستارگان لگو برای بسیاری از گیمرها نامی آشناست، اما سال جاری شاهد نسخه‌ای جدید از آن بودیم که با ویژگی‌های منحصربه‌فردی ارائه شده است. در ادامه انتشار فیلم Lego Star Wars: The Force Awakens در سال 2015، شاهد تکرار فرمول گذشته و ساخت بازی موبایل این فیلم بودیم که البته در سال بعدی میلادی اتفاق افتاد.

اگر هنوز به سری بازی‌های موبایل جنگ‌های ستارگان سر نزده‌اید، نسخه جدید شروع بسیار مناسبی خواهد بود. این مجموعه بازی‌ها فوق‌العاده بوده و به دلیل دادن قابلیت کنترل کامل کاراکتر به کاربر، دست وی را برای اعمال فرآیندهای خود در بازی باز می‌گذارند.

Bully: Anniversary Edition

دانلود اندروید (6.99 دلار) ، آی او اس (6.99 دلار)

بازی و برنامه موبایل

بازی و برنامه موبایل سه بعدی همیشه در مقایسه با دیگر انواع اپلیکیشن‌ها، برای کاربران ارجحیت دارند؛ به همین دلیل بولی نیز به یک بازی و برنامه موبایل معروف تبدیل شده است. Bully نام بازی است که ده سال قبل برای اولین بار بر روی کنسول پلی‌ استیشن 2 شرکت سونی پدیدار شد و اکنون با گذشت ده سال از سال 2006، امسال راه خود را به پلتفرم‌های موبایل نیز پیدا کرد. شما می‌توانید آن را شبیه به بازی معروف جی‌تی‌ای (GTA –> Grand Theft Auto) در نظر بگیرید، چرا که هم گیم‌پلی آن تشابه فوق‌العاده‌ای با بازی یاد شده داشته و هم توسط توسط توسعه‌دهنده یکسانی ایجاد شده است. تفاوت اصلی آن در این موضوع است که همه چیز پیرامون یک دبیرستان می‌گردد.

هدف اصلی، سرآمد شدن در میان تمامی دانش‌آموزان مدرسه است و باید برای کسب بالاترین نمرات در فعالیت‌های مختلف، هر چه در توان دارید اجرا کنید. در نظر داشته باشید با یک دنیای باز در بولی طرف هستید، پس علاوه بر گشت و گذار در محیط مدرسه می‌توانید به صورت نامحدود و به مقاصد مختلف در شهر پرسه بزنید.

Dawn of Titans

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

از جمله بازی و برنامه موبایل سطح بالا معرفی شده در سال 2016، آغاز تایتان است که کمتر آیتم دیگری در دسته‌بندی بازی‌ها توانایی رقابت با آن را دارد. در گستره یک دنیا بسیار زیبا و جذاب، باید توان خود را برای پیروزی در یک بازی استراتژیک به نمایش بگذارید. سبک بازی پیرامون جنگ‌های قدیمی می‌گردد و خبری از سلاح‌ها پیشرفته امروزی در آن نیست.

نبردها به عظمت آن‌هایی که در فیلم ارباب حلقه‌ها دیده‌اید خواهند بود و شما در بازی، در نقش یک فرمانده ارتش حضور دارید. به همان میزانی که پیروزی‌های بیشتری کسب می‌کنید، گستره فروانروایی شما افزایش یافته و سربازان بیشتری را برای ترتیب دادن جنگ‌های بزرگ‌تر به دست می‌آورید.

The Trail

دانلود اندروید ، آی او اس

بازی و برنامه موبایل

برای آن دسته از کاربرانی که یک بازی و برنامه موبایل با سرعت آهسته و نیازمند به تفکر را ترجیح می‌دهند، تریل یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. این بازی شما را به گشت و گذار در یک دنیای جدید وادار خواهد کرد و به این ترتیب در مسیر خود با روستاها و قبایل زیادی رو به رو شده و مهارت‌های تازه‌ای را یاد خواهید گرفت. هر چه در داستان بازی پیش می‌روید، بیشتر و بیشتر درگیر اتفاقات مختلف شده و بیشتر غرق در دنیای آن می‌شوید.

البته برخلاف آن چه از نام بازی پیداست، حق انتخاب زیادی برای تعیین مسیرها وجود نداشته و کاربر با دنیایی بسیار گسترده رو به رو نیست. با این حال بازی هرگز یکنواخت و خسته‌کننده نشده و تعامل خود با کاربر را از دست نخواهد داد. تریل گرافیک فوق‌العاده جذابی داشته و ارزش نصب کردن، حداقل برای دیدن این دنیای خیالی را دارد.

Reigns

دانلود اندروید (2.99 دلار) ، آی او اس (2.99 دلار)

بازی و برنامه موبایل

در رینس با یک نقش آفرینی قرون وسطایی طرف هستیم که گیم‌پلی بسیار جذابی داشته و کاربر را هرگز درگیر اتخاذ استراتژی‌های عجیب و پیچیده در جریان بازی نمی‌‎کند. به دنبال بهره بردن از یک گیم‌ پلی ساده روان، گرافیک و داستان بازی نیز به همین شیوه دنبال می‌شوند. اگرچه کاری به جز ورق زدن کارت‌ها نخواهید داشت، اما هنوز رینس با قدرت زیادی حس قرون وسطی را به شما القا می‌کند. در این بازی به عنوان یک پادشاه خیرخواه (با بدخواه) در دوران قرون وسطی بر روی تخت سلطنت نشسته و با کشیدن انگشتتان به سمت چپ یا راست، اراده خود را بر قلمروتان اعمال کنید.

گفتنی است بازی نقش‌آفرینی یا همان (RPG (Role-playing game به نوعی از بازی اطلاق می‌شود که در آن کاربر کنترل نقش یک شخصیت خیالی را در بازی ماجراجویی اندروید به عهده گرفته و با آن به انجام بازی می‌پردازد. جالب‌ترین نکته در مورد این سبک از بازی‌های ماجراجویی اندروید و یا iOS این است کاربر آزادی عمل کاملی در اختیار داشته و تصمیمات و انتخاب‌های وی مسیر و نتیجه بازی را رقم می‌زنند. به عنوان نمونه برخی از بازی‌ها را می‌توان به 3 صورت به پایان رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. درود من این Noisli برنامه رو دانلود کردم بعد از اجرا پیغام برنامه متوقف میاد میدونید مشکل از کجاست ګوشیم اس سون ایج هست